Uge 39 - bliv nu stor!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2010

Miia90

det er overhovede ikk ondt ment !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

SpunkenJo

Miia90 skriver:

Det kan godt være 

Gravide naver har mange former og tillægsord, men uhyggelig forstår jeg ikke.....

Vent til du selv får en mave, så vil du næsten helt sikkert blive ed af, hvis nogen kaldte den uhyggelig. Når man er gravid er man meget sårbar og modtager benærkninger på en anden måde end normalt.

Er sikker på du ikke mener det så slemt, men ku ikke lade være at reagere, idet jeg selv var blevet ked af hvis nogen havde kaldt min mave uhyggelig.

Anmeld

20. august 2010

isimaven

Jeg er vild med din mave man kan jo se det hele når der ikke sidder alt muligt ekstra fedt og nu får du da også snart din baby ud til dig!!! Held og lykke med resten

Anmeld

20. august 2010

Asa

Ja, jeg synes sefølgelig ikke den ser uhyggelig ud, så jeg valgte at ignorere den kommentar  

Og ja, det har du ret i fordi hovedet har sat sig fast og er kommen så langt ned i bækkenet som det kan, så jeg venter og venter trods pinen i mit bækken  

Mange har kommenteret maven på en lidt mærkelig måde på denne side, men så er det godt nok også mange det er rigtigt søøøde 

Men tak!  

Anmeld

20. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg synes det er en fantastisk mave du har!

Og nu er der ikke langt til mållinien! Bliver bare spændende... Er du ikke ved at springe for at se din lille mus?

I øvrigt... kan godt forstå du gerne vil have kæmpe maven (har vi vist talt om før ), men du bliver IKKE ked af det efter du har født Og jeg synes da alligevel der er kommet rigtig meget form på, her de sidste 10 ugers tid?

Pøj pøj når du kommer til fødslen!

Anmeld

20. august 2010

Asa

Mage tak for det søde  

Jo, jeg kan slet ikke være i fred, skal hele tiden have noget at lave selv om alle omkring mig beder til gud om at jeg snart falder til ro, men det er nok fordi jeg er så spænt til min lille baby kommer ud til os og se hvem det ligner osv 

Den er da vokset meget i de 10 uger, det har du ræt i! og folk kommenterer også min vægt, men har trods alt taget næsten 15 kg på så jeg ved ikke hvat de snakker om Ja, jeg tror også jeg bliver glad for at den ikke var så stor når jeg har født!  

Anmeld

20. august 2010

SpunkenJo

Asa skriver:

Ja, jeg synes sefølgelig ikke den ser uhyggelig ud, så jeg valgte at ignorere den kommentar  

Og ja, det har du ret i fordi hovedet har sat sig fast og er kommen så langt ned i bækkenet som det kan, så jeg venter og venter trods pinen i mit bækken  

Mange har kommenteret maven på en lidt mærkelig måde på denne side, men så er det godt nok også mange det er rigtigt søøøde 

Men tak!  

Go stil

Ta det positive til dig og lad resten flyve henover hovedet go egenskab allerede at have nu, for når du har født kommer ammemafian forbi, og alle de andre som ar en mening om hva man skal og ikke skal. - det blir kun værre...

Jeg fik hele tiden kommentaren, "du eksploderer snart" jo tak!!! Min mave var bare så stor grundet fostervand, og det gikda også 8 uger for tidligt, måske pga. Trykket....??? Man ved det ikke.

Din mave er da misundelsesværdig, og som tidligere nævnt, er det kanon bagefter - her er der stadig alt for meget hud tilovers.... Måske du slipper for det, og kan vade ud af hospitalet som en sylfide

knus Jo

Anmeld

20. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Asa skriver:

Mage tak for det søde  

Jo, jeg kan slet ikke være i fred, skal hele tiden have noget at lave selv om alle omkring mig beder til gud om at jeg snart falder til ro, men det er nok fordi jeg er så spænt til min lille baby kommer ud til os og se hvem det ligner osv 

Den er da vokset meget i de 10 uger, det har du ræt i! og folk kommenterer også min vægt, men har trods alt taget næsten 15 kg på så jeg ved ikke hvat de snakker om Ja, jeg tror også jeg bliver glad for at den ikke var så stor når jeg har født!  

jeg tog 14 kg på og jeg kæmper STADIG med alt det ekstra hæhæ...

JEG glæder mig også til at se indholdet! Og det er ok at være utålmodig og spændt

Anmeld

20. august 2010

Asa

Ja, men man kommer ikke langt med at hænge sig på det negative når der er så meget positivt!  

Jamen altså hvad er det for noget at sige til en gravid kvinde!  kan virkelig ikke forstå det..

Hehe, ja jeg glæder mig i hver fald at gå ud af hospitalet med en lille baby 

Anmeld

20. august 2010

Asa

Ja, jeg har ingen planer at blive så tynd som jeg var inden jeg blev gravid, så jeg skal ikke kæmpe så meget  

Men ja, jeg skal lægge billeder ud, så snart jeg kan

Ih, hvor jeg gløder mig! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.