1000 tak for jeres hilsner til Johannas fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. juli 2008

Siber

men desværre blev hun syg tirsdag, og ja hun havde så MØB igen igen igen! Hun fik lagt dræn i maj måned, og ja det væltede ud med betændelse! åh lille pus, det er sku så synd! Vi ringede til vagtlægen, men de er jo ikke til en skid! Så i dag ringede vi til vores ørelægen og de tig hende ind i eftermiddags, og hun blev suget i øret og fik proppet vat ind, som skal suge resten ud - lyder knap så lækkert!
Vi skal dryppe og skylle øre fra på lørdag af!

Ej altså det er sku så synd!

Så på hendes fødselsdag fik hun pakker af os, og vi spiset boller og drak kakao, men det lille skind har jo INGEN appetit!

Lørdag holder vi fødselsdag, bedstemor og bedstefar og onkel Kristoffer kommer (resten kunne ikke øvøvøv) så jeg er blevet enig med mig selv om, at vi skal holde fødselsdag for hende i sept, så skal de altså kunne kommer!

Et lille pip, og igen tak for jeres hilsner det varmer!

Knus Siber, der snart gerne vil have sin nattesøvn, og et raskt barn!

jeg vender tilbage når overskudet er det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2008

ivfmarie

Åhh nej da, stakkels lille skat, og stakkel Siber :'( Masser af god bedring sendes herfra (H)

Anmeld

10. juli 2008

Kaufie

Det var synd - at være syg på sin fødselsdag er bare ikke sjovt - og heller ikke for forældrene.

Men nu har du måske forklaringen på hendes dårlige søvn - håber hun snart får det bedre, så I alle kan holde et rigtig brag af en fødselsdag.

Anmeld

10. juli 2008

BellaT

Nåerh, hvor synd. Syg på sin første fødselsdag. Øv. Godt der kommer mange flere af dem:D.
God bedring med hende..

Knus fra Helle(H)...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.