hjælp piger...bøgebrænde hvor ind i hele hule h****** køber man det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

922 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. juli 2008

Loggidut

vi skal bruge 3 kubikmeter (hvad dælen er lige tegnene for det?)

men hvor pokker skaffer man lige sådan noget...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2008

birgittemarie

Vi har købt her et par gange: http://www.fyrselv.dk/

Det er det billigste, jeg har fundet, som er forholdsvist tørt. Det tager dog ikke ligefrem skade af at tørre sommeren over...
Hvornår skal I bruge det?

Men øøøh, nu ser jeg lige, at de vist ikke har bøg...

Anmeld

10. juli 2008

Hyner

Hey er det ikke noget med m3
Loggidut skriver:

(hvad dælen er lige tegnene for det?)

citat]

Anmeld

10. juli 2008

Loggidut

birgittemarie skriver:

Vi har købt her et par gange: http://www.fyrselv.dk/

Det er det billigste, jeg har fundet, som er forholdsvist tørt. Det tager dog ikke ligefrem skade af at tørre sommeren over...
Hvornår skal I bruge det?

Men øøøh, nu ser jeg lige, at de vist ikke har bøg...

den side var jeg selv på, men kunne ikke finde noget bøg!

den 8/8 08 er datoen vi skal bruge det!

Anmeld

10. juli 2008

birgittemarie

Nå for hulen... Hvad med at ringe til en af de butikker, der sælger brænde og spørge? Hvad Søren skal I forøvrigt bruge 3 m3 bøg til på en dag? 8D

Anmeld

11. juli 2008

Loggidut

elementært min kære whatson! Svinet skal stege den dag...ja og her tænker jeg så ikke må michael! Vi skal jo have helstegt pattegris, og det skulle hedde sig at det smagte bedst med bøgebrænde!

og Hyner...det har du da i grunden ret i...tak:D

Anmeld

11. juli 2008

Helle30

Loggi. Normalt angiver man brænde i skovrummeter eller kasserummeter, og hvad omregningsfatoren er, ved jeg ikke rigtig. Jeg har dog fundet en annonce på Dba, hvor målet angives i m3. http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=55699607 Nu aner jeg jo ikke, om det her linkeri virker. Det er én, der bor i Brønderslev. Han tager 300 kr/m3. Frit valg mellem bøg, elm og lærk. Han har været så "fræk" at skrive sit tlf.nr. med bogstaver i annonceteksten: 60925308. Jeg har "krak'et" ham så jeg ved, han hedder Ivan. Men du må s'gu selv ringe og spørge ham, om brændet er tørt:P Knus fra Helle, der også har fået helstegt øffer flere gange. Det er for mums!

Anmeld

11. juli 2008

ivfmarie

[citat][f][småt]Helle30 skriver:[/småt][/f] ...Han har været så "fræk" at skrive sit tlf.nr. med bogstaver i annonceteksten: 60925308. Jeg har "krak'et" ham så jeg ved, han hedder Ivan. Men du må s'gu selv ringe og spørge ham, om brændet er tørt:P Knus fra Helle, der også har fået helstegt øffer flere gange. Det er for mums![/citat] Man er nok en lille detektiv, hva Helle... Watch out, HackerHunni - der er en wannabe efter dig :D Og hvor [k]er[/k] Hunni egentlig?

Anmeld

11. juli 2008

Loggidut

tak for det Helle....det skal prøves.

jammen jeg forstod på hunni at hun lige trænkte til lidt kvallitid med sig selv, og det er jo sikkert som det skal være!

men mon ikke vi snart får vores hunni "hjem " igen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.