Ugens Se & Hør mand...???!!!???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.057 visninger
15 svar
0 synes godt om
10. juli 2008

Rasmine

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2008

Rasmine

Nå, virker ikke.

METTE FÅ DIG ET LIV!!!

Anmeld

10. juli 2008

sbs78

jeg synes nu han er ret sød(L) Synes det er ret frisk af ham:)

Anmeld

10. juli 2008

ka li ja

ja ham kunne jeg heller ikke lige glo på mere end en gang!!!!!!!:'( men tilgengæld så er arthur også se og hør mand!!! jo jo der er et billede af ham under ugens foto ellerhvad det hedder!! med hovedet i en vandskål;) sendte det ind for et stykke tid siden, men da jeg ikke havde set det endnu, så troede jeg sgu ikke et kom i!!! men jo sgu.. så jeg har lige købt se og hør i dag, selvom jeg havde svoret at der skulle trappes ned:$:D

Anmeld

11. juli 2008

ivfmarie

[citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] ja ham kunne jeg heller ikke lige glo på mere end en gang!!!!!!!:'( men tilgengæld så er arthur også se og hør mand!!! jo jo der er et billede af ham under ugens foto ellerhvad det hedder!! med hovedet i en vandskål;) sendte det ind for et stykke tid siden, men da jeg ikke havde set det endnu, så troede jeg sgu ikke et kom i!!! men jo sgu.. så jeg har lige købt se og hør i dag, selvom jeg havde svoret at der skulle trappes ned:$:D[/citat] eijjj... kan man se ham online???

Anmeld

11. juli 2008

Rasmine

[citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] ja ham kunne jeg heller ikke lige glo på mere end en gang!!!!!!!:'( men tilgengæld så er arthur også se og hør mand!!! jo jo der er et billede af ham under ugens foto ellerhvad det hedder!! med hovedet i en vandskål;) sendte det ind for et stykke tid siden, men da jeg ikke havde set det endnu, så troede jeg sgu ikke et kom i!!! men jo sgu.. så jeg har lige købt se og hør i dag, selvom jeg havde svoret at der skulle trappes ned:$:D[/citat] Harh harh... At tænke sig... Jeg kiggede lige de billeder igennem, og tænkte: endelig én med humor, for de plejer ellers at være kedelige. Men jeg så ikke Jeres navn. Tillykke med modellen.

Anmeld

11. juli 2008

ka li ja

[citat][f][småt]ivfmarie skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] ja ham kunne jeg heller ikke lige glo på mere end en gang!!!!!!!:'( men tilgengæld så er arthur også se og hør mand!!! jo jo der er et billede af ham under ugens foto ellerhvad det hedder!! med hovedet i en vandskål;) sendte det ind for et stykke tid siden, men da jeg ikke havde set det endnu, så troede jeg sgu ikke et kom i!!! men jo sgu.. så jeg har lige købt se og hør i dag, selvom jeg havde svoret at der skulle trappes ned:$:D[/citat] eijjj... kan man se ham online??? [/citat] haha det ved jeg faktisk ikke. men køb det da.... om ikke andet, så i hvert fald for se og hør fyrens skyld!!! lol

Anmeld

11. juli 2008

ka li ja

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] ja ham kunne jeg heller ikke lige glo på mere end en gang!!!!!!!:'( men tilgengæld så er arthur også se og hør mand!!! jo jo der er et billede af ham under ugens foto ellerhvad det hedder!! med hovedet i en vandskål;) sendte det ind for et stykke tid siden, men da jeg ikke havde set det endnu, så troede jeg sgu ikke et kom i!!! men jo sgu.. så jeg har lige købt se og hør i dag, selvom jeg havde svoret at der skulle trappes ned:$:D[/citat] Harh harh... At tænke sig... Jeg kiggede lige de billeder igennem, og tænkte: endelig én med humor, for de plejer ellers at være kedelige. Men jeg så ikke Jeres navn. Tillykke med modellen. [/citat] haha ja jeg tænkte også det billlede der vandt i denne uge... var det fedt??!! siger ikke at vores var det bedste, men det var sgu da kedeligt det med sommerfuglen!!!

Anmeld

11. juli 2008

Rasmine

Nu har jeg set nærmere på billedet.
Harh harh, det er endnu sjovere nu, når man ved hvem det er.

Nej, den med sommerfuglen er sgu kedelig.
Og som jeg skrev, plejer de alle at være ret kedelige.

Sgu en skam I ikke vandt den plovmand, ku have været et godt tilskud til kamera.

Anmeld

11. juli 2008

ka li ja

Mebach skriver:

Nu har jeg set nærmere på billedet.
Harh harh, det er endnu sjovere nu, når man ved hvem det er.

Nej, den med sommerfuglen er sgu kedelig.
Og som jeg skrev, plejer de alle at være ret kedelige.

Sgu en skam I ikke vandt den plovmand, ku have været et godt tilskud til kamera.

ja helt sikkert.. men er ved at prøve at overtale morten..men det betyder at min tattoo blir udsat til jeg selv får sparet sammen... ååhhh håber bare vi har råd til begge dele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.