Hudprodukter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2010

Mussen2

twinboys skriver:

Hjælp mig da lige med at få fat i det.... Hvor i landet er du fra... Tænkte om vi skulle bestille sammen næste gang du skal have det...

Er det også billigere at købe rensecreme, toning og dag og natcreme der...

Majbritt

MEGET billigere! Du kan bare sende mig mail

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

SpunkenJo

Hej allesammen

Jeg sidder og er forfærdelig træt af min hud, jeg får konstant bumser på min næse, og i panden. Jeg vil gerne blive en af de piger der, der har en rigtig flot og blød hud.

Ved ikke lige om jeg har tør, fed eller hvad der er med min hud.

Men er der nogle der kan anbefale et godt produkt, sådan all-around, til at hjælpe mig af med det?

- Sabrina

Ååååh, hvor kender jeg dit problem AAAALT for godt!!!
KAn på det varmeste anbefale dig at gå til egen læge, og høre om det er muligt at få en henvisning til en hudlæge. Jeg er netop selv igang med en skrap skrap skrap behandling, og det virker bare!!!
Indtil da, kan jeg anbefale dig at smutte i Føtex-Brugsen eller lignende. Der har de en creme samt en vask jeg sværgede til for flere år siden da jeg boede i Østrig. Mærket er først kommer hertil for nylig, og det er uhørt billigt!!!
- Det var det eneste der kunne holde min hud nogenlunde i skak dengang. 

Ååååh, hvor kender jeg dit problem AAAALT for godt!!!

Kan på det varmeste anbefale dig at gå til egen læge, og høre om det er muligt at få en henvisning til en hudlæge. Jeg er netop selv igang med en skrap skrap skrap behandling, og det virker bare!!! (Det viser sig at 20% af alle kvinder i starten af tyverne ender med dette problem, og hudlægerne kurerer 70 % næsten med det samme)

Indtil da, kan jeg anbefale dig at smutte i Bilka-Føtex-Brugsen eller lignende. Der har de en creme samt en vask jeg sværgede til for flere år siden da jeg boede i Østrig. Mærket er først kommer hertil for nylig, og det er uhørt billigt!!!- Det var det eneste der kunne holde min hud nogenlunde i skak dengang. 

Skrubbemasken ser sådan her ud:

neutrogena.jpg

Alle produkterne er orange som ovenstående, så de er nemme at kende. Når de er på bud koster de sølle 29 kr, og normalprisen er 49 kr. Så smut ud og køb det med det samme. Viser det sig ikke at virke for dig, har du ikke brugt formuer (Som jeg selv.... 4-600 kr for een sølle creme eller vask!!!! tsk!)

Jeg har mud-vask 2-i en, og ansigtscremen. Mand jeg er glad for det.

Knus Jo

p.s: kuren fra hudlægen er så skrap, at ammer man må man ikke få den, og bliver man gravid undervejs SKAL man ha foretaget en abort, idet fostret vil være svært skadet af pillerne......

Anmeld

19. august 2010

SpunkenJo

Mussen2 skriver:

Jeg vil gerne være med på sådan en købe-sammen-deal med den der syre-peeling.

- Det er et must at have, og har kun kunnet få en ordentlig en hos kosmetologen.....  Og i længden er det jo en smule dyrt!!!

Anmeld

19. august 2010

Hitchedstump

Jeg vil anbefale Suki Skin...

Dette er den billigste side jeg indtil videre har fundet: http://earthtobody.dk/group.asp?group=37 

Du kan læse mere om det her: http://www.pureshop.dk/?pid=28

Anmeld

19. august 2010

Mussen2

SpunkenJo skriver:

Jeg vil gerne være med på sådan en købe-sammen-deal med den der syre-peeling.

- Det er et must at have, og har kun kunnet få en ordentlig en hos kosmetologen.....  Og i længden er det jo en smule dyrt!!!

Ja, nemlig. Alt for dyrt at gå hos dem. Skriv bare til mig, så tager vi den bagom...

Anmeld

19. august 2010

twinboys

Mussen2 skriver:

Sender lige en pb...

Majbritt

Anmeld

19. august 2010

SpunkenJo

Mussen2 skriver:

Ja, nemlig. Alt for dyrt at gå hos dem. Skriv bare til mig, så tager vi den bagom...

Sender OGSÅ lige en PB 

Anmeld

20. august 2010

SpunkenJo

SabrinaL skriver:

Hej allesammen

Jeg sidder og er forfærdelig træt af min hud, jeg får konstant bumser på min næse, og i panden. Jeg vil gerne blive en af de piger der, der har en rigtig flot og blød hud.

Ved ikke lige om jeg har tør, fed eller hvad der er med min hud.

Men er der nogle der kan anbefale et godt produkt, sådan all-around, til at hjælpe mig af med det?

- Sabrina

Kan oplyse, at Neutrogena er på bud i Føtex netop nu til 29 kr..

- verdens bedste ansigtscreme hvis man spørger mig!!
(slår selv visse cremer jeg har prøvet fra Clinique, EA, dermalogica mm. Og ellers mere end fuldt på højde med de dyre.)

har netop købt et lille "lager"

blot til Info.
Knus Jo

Anmeld

20. august 2010

Noneother

MoarJ skriver:

Kan varmt anbefale Proactiv Solution...

Osse her.. Det er noget der virker.

Anmeld

20. august 2010

Mira0911

Noneother skriver:

Osse her.. Det er noget der virker.

Jep, det er fantastisk...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.