Hej allesammen 
Jeg sidder og er forfærdelig træt af min hud, jeg får konstant bumser på min næse, og i panden. Jeg vil gerne blive en af de piger der, der har en rigtig flot og blød hud.
Ved ikke lige om jeg har tør, fed eller hvad der er med min hud.
Men er der nogle der kan anbefale et godt produkt, sådan all-around, til at hjælpe mig af med det?
- Sabrina 
Ååååh, hvor kender jeg dit problem AAAALT for godt!!!
KAn på det varmeste anbefale dig at gå til egen læge, og høre om det er muligt at få en henvisning til en hudlæge. Jeg er netop selv igang med en skrap skrap skrap behandling, og det virker bare!!!
Indtil da, kan jeg anbefale dig at smutte i Føtex-Brugsen eller lignende. Der har de en creme samt en vask jeg sværgede til for flere år siden da jeg boede i Østrig. Mærket er først kommer hertil for nylig, og det er uhørt billigt!!!
- Det var det eneste der kunne holde min hud nogenlunde i skak dengang.
Ååååh, hvor kender jeg dit problem AAAALT for godt!!!
Kan på det varmeste anbefale dig at gå til egen læge, og høre om det er muligt at få en henvisning til en hudlæge. Jeg er netop selv igang med en skrap skrap skrap behandling, og det virker bare!!! (Det viser sig at 20% af alle kvinder i starten af tyverne ender med dette problem, og hudlægerne kurerer 70 % næsten med det samme)
Indtil da, kan jeg anbefale dig at smutte i Bilka-Føtex-Brugsen eller lignende. Der har de en creme samt en vask jeg sværgede til for flere år siden da jeg boede i Østrig. Mærket er først kommer hertil for nylig, og det er uhørt billigt!!!- Det var det eneste der kunne holde min hud nogenlunde i skak dengang.
Skrubbemasken ser sådan her ud:

Alle produkterne er orange som ovenstående, så de er nemme at kende. Når de er på bud koster de sølle 29 kr, og normalprisen er 49 kr. Så smut ud og køb det med det samme. Viser det sig ikke at virke for dig, har du ikke brugt formuer (Som jeg selv.... 4-600 kr for een sølle creme eller vask!!!! tsk!)
Jeg har mud-vask 2-i en, og ansigtscremen. Mand jeg er glad for det.
Knus Jo
p.s: kuren fra hudlægen er så skrap, at ammer man må man ikke få den, og bliver man gravid undervejs SKAL man ha foretaget en abort, idet fostret vil være svært skadet af pillerne......