Hudprodukter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.400 visninger
19 svar
0 synes godt om
19. august 2010

Sabrina2014

Hej allesammen

Jeg sidder og er forfærdelig træt af min hud, jeg får konstant bumser på min næse, og i panden. Jeg vil gerne blive en af de piger der, der har en rigtig flot og blød hud.

Ved ikke lige om jeg har tør, fed eller hvad der er med min hud.

Men er der nogle der kan anbefale et godt produkt, sådan all-around, til at hjælpe mig af med det?

- Sabrina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

birgitte

Hej allesammen

Jeg sidder og er forfærdelig træt af min hud, jeg får konstant bumser på min næse, og i panden. Jeg vil gerne blive en af de piger der, der har en rigtig flot og blød hud.

Ved ikke lige om jeg har tør, fed eller hvad der er med min hud.

Men er der nogle der kan anbefale et godt produkt, sådan all-around, til at hjælpe mig af med det?

- Sabrina

Hej med dig. jeg er udd kosmetolog og jeg vil som udgangspunkt stærkt anbefale dig at gå til en professionel kosmetolog / kosmetologskole hvor man laver en hudanalyse og finder de produkter der passer lige præcis til din hudtype.

når du siger i panden og på næsen lyder det som om du er kombineret hud type (60 % af befolkningen) 

men hvis man skal sige noget generelt i forhold til at komme en uren hud til livs ja så er der et par ting man kan gøre.

1 man skal rense huden med et passende renseprodukt hver morgen og hver aften. (om morgenen er huden fyldt med alt det der udskilles i løbet af natten og om aftenen er den fyldt med bilos, støv, mados etc etc)

2 brug en god dagcreme fordi den ikke bare fugter din hud men danner en beskyttende barriere mod udefrakommende påvirkninger. ( den vil også beskytte mod tidlig aldring)

3 brug en natcreme der er specifikt beregnet til lige netop din hud (her er en hudanalyse vigtig) da huden er mest aktiv om natten og det er her den regenererer er det vigtig at hjælpe den lidt på vej med nogle gode produkter.

4 og så er det selvfølgelig vigtigt at undgå fed mad da det kan have en påvirkning på huden.

det var lige kort og jeg håber du kunne bruge det selvom det ikke er et produkt du bare kan gå ned og købe...

Anmeld

19. august 2010

Mira0911

Kan varmt anbefale Proactiv Solution...

Anmeld

19. august 2010

twinboys

Klart jeg ville vælge :

Exuviance

Super lækkert... Også dyrt men ihhh kunne ikke leve uden...

Majbritt

Anmeld

19. august 2010

Kvindemin

Det tager tid, og skal holdes ved lige. Men helt klart gå til en prof (evt. en der handler med Dermalogica) og få hende til at hjælpe dig på vej

Anmeld

19. august 2010

twinboys

Chritinap skriver:

Det tager tid, og skal holdes ved lige. Men helt klart gå til en prof (evt. en der handler med Dermalogica) og få hende til at hjælpe dig på vej

eller Exuviance

Anmeld

19. august 2010

Mussen2

twinboys skriver:

Klart jeg ville vælge :

Exuviance

Super lækkert... Også dyrt men ihhh kunne ikke leve uden...

Majbritt

Også her: Exuviance.

Har prøvet dermalogica og alt muligt andet....desværre uden held, men huden er jo ikke ens

Anmeld

19. august 2010

twinboys

Mussen2 skriver:

Også her: Exuviance.

Har prøvet dermalogica og alt muligt andet....desværre uden held, men huden er jo ikke ens

Og helt klart GULD MASKEN såååååååååååååååååååååååååå lækker

Anmeld

19. august 2010

Mussen2

twinboys skriver:

Og helt klart GULD MASKEN såååååååååååååååååååååååååå lækker

Jeg bruger syrebehandlingen/peelingen til hjemmebrug - det kan købes i USA, men endnu ikke herhjemme. Det er suverænt!!! OG så masken bagefter.....

Anmeld

19. august 2010

twinboys

Mussen2 skriver:

Jeg bruger syrebehandlingen/peelingen til hjemmebrug - det kan købes i USA, men endnu ikke herhjemme. Det er suverænt!!! OG så masken bagefter.....

Hjælp mig da lige med at få fat i det.... Hvor i landet er du fra... Tænkte om vi skulle bestille sammen næste gang du skal have det...

Er det også billigere at købe rensecreme, toning og dag og natcreme der...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.