Tørretumbler eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2010

<3

Jeg var så meget imod men kæresten instisterede og nøj hvor har det været godt!!

Vi tørretumbler sengetøj, lagner, dyner, rullemadras, puder osv. I en snæver vending så også lidt tøj. De skal jo vaskes hver tredje måned. Resten bliver hængt op ude på altanen eller alternativt oppe på tørreloftet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

ChatH

Anonym skriver:

Hej,

Vi er lige flyttet i hus, men til min store skræk er der ingen tørretumbler her.

Er en tørretumbler en uundværlig ting når der kommer en baby i huset? Vi bliver forældre til december.

Uhh jeg er også lidt i tvivl. vi har boet i hus i snart 4 år og har faktisk ikke haft en tumbler på noget tidspunkt hvilket har resulteret i at vi har haft tøjet til at tørre inden for.

Nu har vi det sidste år boet ude af huset pga skimmelsvamp- ikke grundet vasketøjet men opstigende grundfugt- men jeg er bare super bange for nu at vasketøjet skal have indflydelse på vores indeklima- så overvejer drastisk at købe en tumbler selvom det er lidt dyrer!

HMMMM!

Anmeld

19. august 2010

Chr-Hei

Vi er også lige flyttet i hus .. Og jeg må nok indrømme med en knægt på 5 savner jeg godt nok en tørretumler engang imellem .. Man kan næsten ikk nå få tørret alt det tøj sådan en knægt kan nå at bruge .. tror en tørre tumler vil spare meget af din tid..

Anmeld

19. august 2010

Anonym trådstarter

Jeg kan se at godt ½-delen er for en tørretumbler og godt ½-delen kan sagtens leve uden.

Vi har besluttet os for at prøve uden. Går det helt galt, så køber vi altså en. Vi har plads til at tørre tøj i vores udestue på et vingetørrestativ, i vores carport, hvor der er hængt tørresnore op og i vores kælder, hvor der også er hængt tørresnore op.

Tak for jeres svar d´damer

Anmeld

19. august 2010

XXSS

NEJ det er ikke et must! Vi er nu 2 voksne og 2 små blebørn og vi har ingen tørretumbler. Vi bor i hus og benytter os at vores have, eller et værelse..

Jeg ønsker ikke at få en tørretumbler, men det er mest af hensyn til at det er en mega strømsluger og pladsen. Men nej jeg synes vi klarer os fint uden..

Anmeld

19. august 2010

Mor-til-asta-09

Jeg ville aldrig kunne undvære en tørretumbler.. synes simpelthen det er så skønt, og spare os for en masse tid

Anmeld

19. august 2010

Svei

Min er uundværlig men det er fordi jeg har to allergibørn...ellers kunne jeg sagtens undvære, altså, det gjorde man jo førhen og det er jo heller ikke skide godt for miljøet med sådan en, i hvert fald ikke hvis den tændes...

Anmeld

19. august 2010

TbCp

Vi har tørretumbler og jeg bruger den hver gang jeg vasker... er rigtig glad for vores

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.