Tørretumbler eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.190 visninger
17 svar
0 synes godt om
19. august 2010

Anonym trådstarter

Hej,

Vi er lige flyttet i hus, men til min store skræk er der ingen tørretumbler her.

Er en tørretumbler en uundværlig ting når der kommer en baby i huset? Vi bliver forældre til december.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

Laulund87

Jeg bruger tørretumbleren til vores tøj og stofbleer. 

Men lillepigens tøj/sengetøj bliver hængt til tørre

Anmeld

19. august 2010

Munder

Bor også i hus, og har ikke tørretumbler.

En af de kæmpe fordele ved at bo i hus er jo, at man har udendørsarealer til at  tørre tøj. Jeg har haft baby uden tørretumbler uden at savne den

Anmeld

19. august 2010

serinasmor

vi har ingen tørretumbler i huset .. det betyder til gengæld at vi HVER WEEKEND vasker ALT vores tøj i boligforeningens vaskeri... det fylder bare alt for meget og giver virkelig høj luftfugtighed at have tøjet stående inde og tørre ... (her i sommer hvor vejret har været oki har vi til gengæld vasket en gang om dagen og hængt det udenfor .. men nu er vejret blevet noget ustadigt igen og ikke til at regne med - så derfor)

mit råd ville helt klart være : køb en tørretumbler

Anmeld

19. august 2010

bullerbassen

Her bruger jeg kun tørretumbler til sengetøj & håndklæder men kun om vinteren. Når der er godt vejr kommer det ud i haven..

Alt vores tøj bliver tørret på snor..

Anmeld

19. august 2010

E.T

Vi har købt en tørretumbler netop fordi vi snart skal være forældre og det har vi fået anbefalet fra alle sider 

Et nødvendigt unde

Anmeld

19. august 2010

Lullaby

Puha ja, den kører hver dag. Sådanne unger sviner altså bare ufattelig meget. Vi havde en overgang ikke en og hold da op, jeg synes bare det var så besværligt.

Anmeld

19. august 2010

L.J.L

Vi har aldrig haft tørretumbler og vi bor i lejlighed. tørrer vores tøj på tørrestativ på badeværelset med åbent vindue.

Jeg ville heller ikke anskaffe mig en tørretumbler hvis vi havde haft plads, jeg synes den ødelægger tøjet, det kommer meget hurtigt til at se slidt ud.

Anmeld

19. august 2010

maria_wlt

Kun sengetøj og stofbleer kommer i her... Det er ALT for dyrt at tænde den..

Anmeld

19. august 2010

Kløver

Jeg synes personligt en tørretumbler er uundværlig, vi har en, og er super glade for dne, og nu hvor vi venter barn til marts, er vi bare endnu mere glade for vi har en, så for os er den uundværlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.