Kærestefrokost i Lucca

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

694 visninger
16 svar
0 synes godt om
10. juli 2008

Lise

Idag kørte vi fra barnet mens han sov og efterlod ham hos tanter og onkler for at tage på alenetur til Lucca som ligger 25 minutter fra ferieresidensen :) Det er 4. gang jeg er i byen, men den bliver bare ikke mindre hyggelig...

Det var dælme rart at kunne slentre rundt derinde uden at have klapvogn på slæb og at kunne spise mad i ro uden at skulle skære noget spaghetti i småstykker til mindstemand, hvorefter det alligevel ender på gulvet... Vi fandt en skøn restaurant med en udsøgt betjening, hvor vi spiste vores frokost som vi skyllede ned med kølig hvidvin, og ellers bare hyggede i ro og fred. Og lur mig om han ikke midt i maden hev en lille firkantet gave frem til mig, kiggede nervøst mens jeg pakkede den op - og bad mig gifte mig med sig da jeg endelig fik åbnet pakken. Det var en halskæde i hvidguld med et lille hjerte i (jeg har aldrig været til ringe) - jeg sagde naturligvis ja, så nu er jeg forlovet (L)

Så alt i alt en rigtig dejlig eftermiddag i skønne Lucca! :))

Kh. Lise - ikke længere bare kæreste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2008

heaven

EEEEJJJJJIIIIII, hvor var det fint(L)(L)(L)
Tillykke med det da, så er det ikke så dårligt at være på ferie hva???

Knuz Jannie - hvis mand også friede på ferie sydpå(L)

Anmeld

10. juli 2008

Loggidut

jaaaqaa.....lise for pokker tillykke...du skal giftes!

hvad tid skal det være?

Anmeld

10. juli 2008

Rasmine

FÅRK, hvor romantisk!!!

TILLYKKE, kære Lise!!!!!!!!!!!
(L)

Anmeld

10. juli 2008

bette

ej hvor sødt..!!!!(L) tillykke med det:-) og skønt at han havde tænkt på at du ikke er til ringe.. (L)

Anmeld

10. juli 2008

Lise

Tak :) Jeg kan ikke engang overraske mine forældre med at deres eneste datter skal giftes, for han har fandme spurgt dem "om lov" for en måned siden... Han er da lidt sød, hva'?! (L) Heaven: nej, ferien er helt sikkert bedre idag end for bare et par dage siden - men vi er da blevet enige om at det ikke gør noget at vi skal hjem på lørdag :) Loggi: Ja, det skal jeg jo - hvornår aner jeg ikke. Vi blev enige om at tale om det når vi kommer hjem...men jeg drømmer om sommerbryllup, og vil jeg have det, må jeg vel vente et års tid...

Anmeld

10. juli 2008

birgittemarie

Neeeej, Lise TILLYKKE, hvor romantisk 8D

Hvor er han sød at spørge dine forældre først også (L) Det var da godt planlagt!

Så blev det pludselig en meget bedre ferie!

Knus fra Birgitte

Anmeld

10. juli 2008

Hyner

Ihhh altså hvor romantisk... Tudbrølede du ikke da han spurgte...???
Hvor er det bare sååå skønt... Tillykke til jer begge(L)

Krams Henriette

Anmeld

10. juli 2008

ivfmarie

Nåårrhh hvad!! 8D Tillykke sgu!

Ej hvor charmerende og romantisk (L) Og så havde han spurgt om lov - nååårrrrhhhhh(L)

God resten af ferien

Anmeld

10. juli 2008

Kaufie

Iiiih så romantisk - en dejlig ferie blev pludselig endnu bedre og en af dem du altid vil huske....

Stort tillykke med det!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.