børnebidrag fra kommunen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2010

Mette Nexø

N&J skriver:

Jeg ved der er et par mere herinde fra der har fået før sagen er endelig afsluttet, men ja, det er en tolkningssag fra kommunes side, desværre, jeg vidste slet ikke det var muligt før det var gået i orden, men det virker også dybt latterligt at reglerne omkring sådan noget ikke er ens for alle..  systemet er ikke altid så nemt at danse med..

Jeg fik den besked at så længe de ikke havde et sted at kræve pengene fra så kunne jeg ikke få nogen penge. Ja systemet er meget tungt at danse med. Er lige flyttet til en anden kommune og fandt udaf at man skulle søge om børnepenge fra kommunen på ny og ordinære og ekstra ordinære børnebidrag, det måtte jeg selv finde ud af da der ingen penge dukkede op.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

N&J

Mette Nexø skriver:

Jeg fik den besked at så længe de ikke havde et sted at kræve pengene fra så kunne jeg ikke få nogen penge. Ja systemet er meget tungt at danse med. Er lige flyttet til en anden kommune og fandt udaf at man skulle søge om børnepenge fra kommunen på ny og ordinære og ekstra ordinære børnebidrag, det måtte jeg selv finde ud af da der ingen penge dukkede op.

Godt du skriver det, jeg skal flytte til en ny kommune, så må jeg hellere komme ned på kommune og søge.. 

Anmeld

19. august 2010

Mette Nexø

N&J skriver:

Godt du skriver det, jeg skal flytte til en ny kommune, så må jeg hellere komme ned på kommune og søge.. 

Ja for det kom da godt nok bag på mig troede bare det gik videre fra den gamle kommune. Ja du må igang med at søge hvad du nu skal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.