Hjælp!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2010

Mortil3på3og6

Sommerfuglelarven skriver:

Nej, det skader ikke, så I må bare igang - det kan sætte skub i veerne, det er det der kan ske. Men altså ellers er det ikke noget der kan sætte gang i en fødsel, det er kun hvis "han lige prikker til de rigtige steder", nu hvor du har lidt veer, at der kan ske noget

Okay..

Så må vi igang i lagnerne, smiler..

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

bagger26

20 august skriver:

Det har jeg desværre ikke, det eneste der har været var en helvedes masse veer også min livmoderhals der er forkortet..

- Lægger mig til at vente igen (:

Nej så tror jeg desværre du får af vide du må vente, det er i hvert fald normalen... Årh kan huske den sidste tid, den snegler sig simpelhen af sted.. Det er som om står og venter på bussen i 14 dage... årrrrh...

Anmeld

19. august 2010

Mortil3på3og6

Lone H. skriver:

Nej kan det ikk søde, det kan hjælpe det hele på vej

Godt så..

Har smidt mig over manden.. haha !

Anmeld

19. august 2010

Mortil3på3og6

bagger26 skriver:

Nej så tror jeg desværre du får af vide du må vente, det er i hvert fald normalen... Årh kan huske den sidste tid, den snegler sig simpelhen af sted.. Det er som om står og venter på bussen i 14 dage... årrrrh...

tror virkelig det går langsommere end snegle kan snegle sig afsted, smiler

- er godt nok ved at være træt af det, vil bare gerne havde vidunderet ud og op på brystet..

Anmeld

19. august 2010

bagger26

20 august skriver:

tror virkelig det går langsommere end snegle kan snegle sig afsted, smiler

- er godt nok ved at være træt af det, vil bare gerne havde vidunderet ud og op på brystet..

Ja det er en hård ventetid når man er så tæt på, det er jo det vigtigste i ens liv man går og venter på..

Anmeld

19. august 2010

Mortil3på3og6

bagger26 skriver:

Ja det er en hård ventetid når man er så tæt på, det er jo det vigtigste i ens liv man går og venter på..

Ja det er det nemlig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.