Hjælp!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.220 visninger
15 svar
0 synes godt om
19. august 2010

Mortil3på3og6

Heej alle smukke kvinder

Igår morges gik jeg i fødsel ved at jeg fik kraftige mave smerter, så vi skyndte os på sygehuset, alt forløb som det skulle, jeg fik veer så det sagde SPAR 2 !

Da jeg slet ikke havde åbnet mig og at der stadigvæk var 3 cm. livmoderhals tilbage tog vi hjem og fik hvilet os, før det rigtig skulle gå løs.

Vi tog på sygehuset igen efter 6 timer ca. og der var kun 1½ cm tilbage af livmoderhalsen så vi blev smidt hjem igen, for at vente, her havde jeg stadigvæk veer,

MEN det har jeg ikke mere nu dagen efter, det er gået fuldstændig i stå og har kun MEGET lette mens smerter i ryg og "moslen" i maven nederst.

Hvad skal der nu ske ?

Håber jeg er nogle der vil hjælpe mig, for er godt nok i tvivl om hvad de gør nu ?

Vil de sætte mig igang ?

Har termin imorgen forresten..

- Kristina 39+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

Sommerfuglelarven

Jeg tror ikke at der er andet at gøre end at vente - måske give et ring til fødegangen og fortælle det.

Og så kan I måske sætte lidt gang i det, ved at dyrke noget sex (det kan godt hjælpe når du allerede er i fødsel).

Anmeld

19. august 2010

Ida.

Du må bare vente - jeg havde to snyde-opstarter med min ældste datter - og jeg var ved at blive SINDSSYG, for man når ret hurtigt at sætte næsen op efter, at nu er det nu....hun kom hele 2½ uge efter den første snyde-opstart (hvor jeg også var forbi fødegangen)...men som jordemoderen dengang sagde, så er ingen veer forgæves, så forhåbentlig betyder dine veer igår, at fødslen er kortere, når den går igang igen...

Pøj pøj!

Anmeld

19. august 2010

bagger26

Hvis du ikke har haft vandafgang, så tror jeg ikke du bliver sat igang.. SÅ skal du være meget heldig i hvert fald..

Tror desværre ikke der er andet for, end at vente på flere veer..

Anmeld

19. august 2010

Mortil3på3og6

Sommerfuglelarven skriver:

Jeg tror ikke at der er andet at gøre end at vente - måske give et ring til fødegangen og fortælle det.

Og så kan I måske sætte lidt gang i det, ved at dyrke noget sex (det kan godt hjælpe når du allerede er i fødsel).

Okay

- Kan det ikke godt skade noget deropppe nu, hvor der er ikke er længere tilbage ?

Anmeld

19. august 2010

Mortil3på3og6

idamaria83 skriver:

Du må bare vente - jeg havde to snyde-opstarter med min ældste datter - og jeg var ved at blive SINDSSYG, for man når ret hurtigt at sætte næsen op efter, at nu er det nu....hun kom hele 2½ uge efter den første snyde-opstart (hvor jeg også var forbi fødegangen)...men som jordemoderen dengang sagde, så er ingen veer forgæves, så forhåbentlig betyder dine veer igår, at fødslen er kortere, når den går igang igen...

Pøj pøj!

Okay, jeg har bare været igang flere gange nu, hvor det er gået i stå, og er ved at være ret så træt af det nemlig.

- Håber jeg godt nok..

Tak for svaret (:

Anmeld

19. august 2010

Mortil3på3og6

bagger26 skriver:

Hvis du ikke har haft vandafgang, så tror jeg ikke du bliver sat igang.. SÅ skal du være meget heldig i hvert fald..

Tror desværre ikke der er andet for, end at vente på flere veer..

Det har jeg desværre ikke, det eneste der har været var en helvedes masse veer også min livmoderhals der er forkortet..

- Lægger mig til at vente igen (:

Anmeld

19. august 2010

Sommerfuglelarven

20 august skriver:

Okay

- Kan det ikke godt skade noget deropppe nu, hvor der er ikke er længere tilbage ?

Nej, det skader ikke, så I må bare igang - det kan sætte skub i veerne, det er det der kan ske. Men altså ellers er det ikke noget der kan sætte gang i en fødsel, det er kun hvis "han lige prikker til de rigtige steder", nu hvor du har lidt veer, at der kan ske noget

Anmeld

19. august 2010

Mortil3på3og6

Tak for svarene de damer (:

Anmeld

19. august 2010

LRJ

20 august skriver:

Okay

Nej kan det ikk søde, det kan hjælpe det hele på vej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.