En lille opdatering... :) - Har været til vejning efter...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2010

ESV

Pia. skriver:

... Min 4 ugers lange ferie.... Eller det vil sige det var jeg jo allerede i onsdags - men grundet 4 ugers ferie og en pokkers masse god mad i Frankrig og alt for meget grill hygge og store is havde jeg tager 600 gram på igen, igen  !!!!! Men i dag har jeg været til vejning, efter en uge med sund levestil igen - efter de danske vægtkonsulenter

Minus 1,7 kilo - det betyder jeg nu er blevet under de 70 kilo og er helt slut med at være oppe i 70'erne - tænk for få mdr. siden ville jeg gøre alt for at komme under 80 kilo nu er jeg under 70 kilo

Mangler ca.11 kilo så er jeg der hvor jeg SKAL BLIVE resten af mit liv - hvilket vil sige at jeg har tabt noget mere end jeg har tilbage nu

Det er SÅ FEDT... og jeg praler nok lidt, selvom man ikke må være selvglad - men hvad pokker - jeg tillader mig det alligevel - for jeg har sgu kæmpet og jeg er sgu stolt...

Knus Pia - som har en stor familie fest i vente d.18 september - glæder mig til de mennesker skal se mig en del kilo mindre, nogen af dem ved slet ikke hvad jeg er i gang med...

Hold op hvor er det sejt gået!!

tillykke med det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

Shibby

Har du før billeder vi må se

Anmeld

19. august 2010

Pia.

Shibby skriver:

Har du før billeder vi må se

Nej ikke endnu, de kommer sammen med efter billederne når jeg er færdig... Håber at kunne smide dem på om et par mdr.

Men ellers jo har nogle grimme grimme før billeder... - ufff....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.