En lille opdatering... :) - Har været til vejning efter...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

845 visninger
12 svar
0 synes godt om
18. august 2010

Pia.

... Min 4 ugers lange ferie.... Eller det vil sige det var jeg jo allerede i onsdags - men grundet 4 ugers ferie og en pokkers masse god mad i Frankrig og alt for meget grill hygge og store is havde jeg tager 600 gram på igen, igen  !!!!! Men i dag har jeg været til vejning, efter en uge med sund levestil igen - efter de danske vægtkonsulenter

Minus 1,7 kilo - det betyder jeg nu er blevet under de 70 kilo og er helt slut med at være oppe i 70'erne - tænk for få mdr. siden ville jeg gøre alt for at komme under 80 kilo nu er jeg under 70 kilo

Mangler ca.11 kilo så er jeg der hvor jeg SKAL BLIVE resten af mit liv - hvilket vil sige at jeg har tabt noget mere end jeg har tilbage nu

Det er SÅ FEDT... og jeg praler nok lidt, selvom man ikke må være selvglad - men hvad pokker - jeg tillader mig det alligevel - for jeg har sgu kæmpet og jeg er sgu stolt...

Knus Pia - som har en stor familie fest i vente d.18 september - glæder mig til de mennesker skal se mig en del kilo mindre, nogen af dem ved slet ikke hvad jeg er i gang med...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

Ox.

Hvor er du bare sej!!!

Glæder mig til jeg er samme sted!

Anmeld

18. august 2010

Dansker i England

Pia. skriver:

... Min 4 ugers lange ferie.... Eller det vil sige det var jeg jo allerede i onsdags - men grundet 4 ugers ferie og en pokkers masse god mad i Frankrig og alt for meget grill hygge og store is havde jeg tager 600 gram på igen, igen  !!!!! Men i dag har jeg været til vejning, efter en uge med sund levestil igen - efter de danske vægtkonsulenter

Minus 1,7 kilo - det betyder jeg nu er blevet under de 70 kilo og er helt slut med at være oppe i 70'erne - tænk for få mdr. siden ville jeg gøre alt for at komme under 80 kilo nu er jeg under 70 kilo

Mangler ca.11 kilo så er jeg der hvor jeg SKAL BLIVE resten af mit liv - hvilket vil sige at jeg har tabt noget mere end jeg har tilbage nu

Det er SÅ FEDT... og jeg praler nok lidt, selvom man ikke må være selvglad - men hvad pokker - jeg tillader mig det alligevel - for jeg har sgu kæmpet og jeg er sgu stolt...

Knus Pia - som har en stor familie fest i vente d.18 september - glæder mig til de mennesker skal se mig en del kilo mindre, nogen af dem ved slet ikke hvad jeg er i gang med...

Tillykke. Det er så skønt, når vægten endelig vil samarbejde

Anmeld

19. august 2010

Diana...

Man må GERNE prale og man må GERNE være selvglad især nå man har klaret sig så flot som du har. 

Jeg synes sgu det er mega flot og synes du mega sej!!!!

Anmeld

19. august 2010

Vingummien

Tillykke. Selvfølgelig må du gerne prale. Er jo mega flot

Anmeld

19. august 2010

Pia.

Tusind tak for jeres svar - Det betyder altså rigtig meget når man har støtte ude fra også .... Har en dejlig familie der støtter mig men I giver altså lige det sidste...

Knus Pia I ved hende der er FAST under 70 kilo, nu

Anmeld

19. august 2010

henh01

wow hvor er det flot klaret... Håber jeg har en motivation som din når jeg har født, for puha er godt nok blevet fed

Anmeld

19. august 2010

DK

Wauw!! Du er altså bare så skide sej!! Pral løs! Det er SKØN læsning! Jeg glæder mig til at se billeder af dig når du uden tvivl når målet!!

Knus

Anmeld

19. august 2010

FruEllingsen

Når man er så sej må man sq prale alt det man vil

Godt gået

Anmeld

19. august 2010

Svei

Dejligt...håber de sidste ti kilo forsvinder hurtigt.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.