Økonomi som alenemor..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2010

N&J

Og det blev så til 4 indlæg...  flovt computer.. flovt.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

N&J

endnu et dobbelt indlæg, min computer er vist rigtig i stødet.. 

Anmeld

19. august 2010

N&J

hmm... nu driller den vist bare

Anmeld

19. august 2010

Mette Nexø

N&J skriver:

Jeg tror også det er sådan de første år vil komme til at se ud for mig, medmindre jeg selvfølgelig finder mig en mand, så kan jeg pludselig få lidt aften/nat arbejde igen og have en masse fridage.. det ville være luksus.. må da også sige at selvom pengene er små er jeg lykkelig for at have så meget tid til min datter, som jeg har lige nu.. 

Jeg nyder også bare al den tid jeg kan kan med min datter og starter heldigvis først på job til december, så der er lidt tid endnu Vi må nyde de små så længe vi kan.

Anmeld

19. august 2010

mor-til-vanessa

N&J skriver:

Jeg får almindelig SU, men du kan få et forsørgertillæg (som er som en ekstra SU), og så er din indkomst så lav at du kan få boligsikring og dækket institution 100 %, så det kan godt løbe rundt.. 

har bare læst et sted man kan få voksen su. men der er nogle regler for det.

Anmeld

19. august 2010

Pige2009

Jeg har ca. 13.000 kr. udbetalt hver måned på dagpenge og det indbefatter, dagpenge, børnefamilieydelse+tilskud, boligsikring og bidrag fra faderen.

Lige pt. venter jeg svar fra kommunen om tilskud til friplads pga. min indkomst, men jeg har mundtlig fået stillet i udsigt, at jeg kan få fuld friplads til Laura i dagplejen, og det er dog alligevel små 2200 om måneden, som jeg ellers selv skulle have betalt

K.h. Linda

Anmeld

19. august 2010

N&J

Baagøe skriver:

Jeg har ca. 13.000 kr. udbetalt hver måned på dagpenge og det indbefatter, dagpenge, børnefamilieydelse+tilskud, boligsikring og bidrag fra faderen.

Lige pt. venter jeg svar fra kommunen om tilskud til friplads pga. min indkomst, men jeg har mundtlig fået stillet i udsigt, at jeg kan få fuld friplads til Laura i dagplejen, og det er dog alligevel små 2200 om måneden, som jeg ellers selv skulle have betalt

K.h. Linda

Ja, det er jo ikke meget mere end jeg har om mdr., og jeg har friplads.. 

Anmeld

19. august 2010

Pige2009

N&J skriver:

Ja, det er jo ikke meget mere end jeg har om mdr., og jeg har friplads.. 

Krydser også fingre for at jeg får den

Anmeld

22. september 2010

Carina1977

Når alt er trukket til budgettet, så har vi hver måned 4000 kr. at leve for. Så har jeg så børnepengene hver 3. måned ved siden af, men de får dælme da hurtigt ben at gå på *griner*

Nu skal det lige siges at jeg er på førtidspension, så derfor er mit rådighedsbeløb ikke så fantastisk stort. Jeg har desuden gæld, og så må man presse livremmen ind, indtil man har fået det ud af verden ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.