duddi. skriver:
Ja men på den anden side, så er jeg da også lidt stolt over at jeg forsørger mig selv om min datter. Meeen kunne da godt bruge lidt flere kr. for synes da ikke vi vælter i penge. Vi skal f.eks. ud at rejse med mine forældre, de betaler ferien men lommepenge skal vi selv sørge for. Og selv om jeg har sparet sammen længe, så får jeg ikke mange penge med mig. Men jeg brokker mig nu ikke (ikke så tit i hvert fald
), vi har det vi har brug for i hverdagen. Spiser sund og varieret. Men vil dog godt være ærlig at sige, det til tider er surt, at være så begrænset økonomisk. Om 3½ år er jeg færdig med at betale af på det lån jeg fik med fra mit forliste ægteskab. Så får jeg 1500 mere om måneden, det ser jeg frem til. Og ved at jeg ikke får nogen form for tilskud, så mister jeg heller ikke noget, hvis jeg en dag møder en dejlig mand og han flytter ind. Der er flere enlige mødre jeg har mødt som holder lidt igen med at flytte sammen med kæresten, da det rent økonomisk ikke er en fordel.
Ja.. det kan du have ret i..
Jeg ville til hver en tid opgive alle tillæg, hvis det betød at jeg havde fundet den rigtige.. men er man ikke bare en smule mere tilbageholden når man har et barn fordi man vil være helt sikker på at det er det rigtige.. man overlever altid uanset hvilken mængde penge man har hvis man har prøvet at leve på en SU.. 
Anmeld