FrøkenHedegaard skriver:
Heej alle skønne damer 
Kæresten og jeg har ikke haft sex eller rørt ved hinanden, andet end at kysse de sidste 4 måneder!! Og savner virkelig at være sammen med ham 
MEN hver gang jeg tænker på sex, får jeg virkelig dårlig samvittighed overfor bettemanden i maven.. Ved ikke hvorfor - men sådan har jeg det bare..
ER DET MEGET NORMALT, eller er jeg bare super UNORMAL?
Krams Rikke
Inden jeg blev gravid havde jeg faktisk forberedt mig på, at jeg ikke ville "kunne" have sex under graviditeten....!! Jeg tænkte netop som dig.... at jeg ikke ville skade den lille baby derinde, og at det da umuligt kunne være godt for den lille med den slags udskejelser... hahah 
Men må sige, at det SLET ikke har forløbet sådan!! Læste en masse i starten om sex og fysisk aktivitet generelt, og fandt jo hurtigt ud af, at begge dele er super sundt for baby!!!
Så her, hvor der er ca. 6 uger til vores lille prinsesse kommer til verden, er der stadig fuld gang i sexlivet, og det er bare skønt 
Jeg er faktisk sikker på, at én af grundene til, at jeg har haft sådan en nem og fantastisk graviditet er fordi, jeg har været MEGET aktiv på alle måder 
Så kom du bare igang.... det er KUN godt for jer alle 3!!!
Mange hilsner fra Lea
Anmeld