Sex = dårlig samvittighed :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2010

Pia.

FrøkenHedegaard skriver:

Heej alle skønne damer

Kæresten og jeg har ikke haft sex eller rørt ved hinanden, andet end at kysse de sidste 4 måneder!! Og savner virkelig at være sammen med ham

MEN hver gang jeg tænker på sex, får jeg virkelig dårlig samvittighed overfor bettemanden i maven.. Ved ikke hvorfor - men sådan har jeg det bare..

ER DET MEGET NORMALT, eller er jeg bare super UNORMAL?

Krams Rikke

Uden tvivl er du helt normal. Der er vist ingen kvinder der kan sige sig fri for at have været nervøse for den lille i maven... Men faktisk er det sundt for din livmoder med orgasmer m.m da du træner den til senere veer ... Det giver jo en sammen trækning når du får en orgasme, så måske du skal se anderledes på det...

Sex er virkelig dejligt OGSÅ når man er gravid og jeg havde et fantastisk godt sexliv under alle tre graviditeter...

Prøv at kæle og nusse - du kan jo have sex på mange måder - han behøver jo ikke stikke den op i dig - brug hænderne og munden i stedet for

God fornøjelse... tror bare du skal have brudt den lidt onde cirkel og så finder du ud af det hele er okay..

Knus Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

misslea

FrøkenHedegaard skriver:

Heej alle skønne damer

Kæresten og jeg har ikke haft sex eller rørt ved hinanden, andet end at kysse de sidste 4 måneder!! Og savner virkelig at være sammen med ham

MEN hver gang jeg tænker på sex, får jeg virkelig dårlig samvittighed overfor bettemanden i maven.. Ved ikke hvorfor - men sådan har jeg det bare..

Krams Rikke

Inden jeg blev gravid havde jeg faktisk forberedt mig på, at jeg ikke ville "kunne" have sex under graviditeten....!! Jeg tænkte netop som dig.... at jeg ikke ville skade den lille baby derinde, og at det da umuligt kunne være godt for den lille med den slags udskejelser... hahah

Men må sige, at det SLET ikke har forløbet sådan!! Læste en masse i starten om sex og fysisk aktivitet generelt, og fandt jo hurtigt ud af, at begge dele er super sundt for baby!!!

Så her, hvor der er ca. 6 uger til vores lille prinsesse kommer til verden, er der stadig fuld gang i sexlivet, og det er bare skønt

Jeg er faktisk sikker på, at én af grundene til, at jeg har haft sådan en nem og fantastisk graviditet er fordi, jeg har været MEGET aktiv på alle måder

Så kom du bare igang.... det er KUN godt for jer alle 3!!!

Mange hilsner fra Lea

Anmeld

18. august 2010

Maise

FrøkenHedegaard skriver:

Heej alle skønne damer

Krams Rikke

ork mand, vi havde ikke sex fra jeg var 5-6 måneder til 2 måneder efter fødslen, så helt normalt. her var det bare ham der ikke ville.

Anmeld

18. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså er det fordi du er bange for der skal ske bebsen noget?... eller er det fordi du føler det underligt, fordi bebse kun er adskilt fra jer og jeres sex med en mavse? eller...

For så vidt jeg har læst og hørt, så er det jo rart for bebserne, når mor og far elsker Eller knalder eller hva de nu gør

Både bevægelserne og hormonerne man udskiller i kroppen og alt det der. Det får bebserne til at have det dejligt inde i maven. Så du skal ikke have dårlig samvittighed Bare op på 'hesten' igen

Anmeld

18. august 2010

mullesmith2

FrøkenHedegaard skriver:

HA HA - jah, det kan være vi helt har glemt hvordan man gør!! Nu må vi ses hvad der sker  

hehe yes

Anmeld

18. august 2010

Fru.Mäes <3

Zafir skriver:

Altså er det fordi du er bange for der skal ske bebsen noget?... eller er det fordi du føler det underligt, fordi bebse kun er adskilt fra jer og jeres sex med en mavse? eller...

For så vidt jeg har læst og hørt, så er det jo rart for bebserne, når mor og far elsker Eller knalder eller hva de nu gør

Både bevægelserne og hormonerne man udskiller i kroppen og alt det der. Det får bebserne til at have det dejligt inde i maven. Så du skal ikke have dårlig samvittighed Bare op på 'hesten' igen

Det er nok lidt af begge dele - synes det er underligt at skulle.. Jah, have noget op - når han KUN LIGE LIGGER DERINDE!! Også er jeg skide bange for at skade ham - på en eller anden måde..

Anmeld

18. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
FrøkenHedegaard skriver:

Det er nok lidt af begge dele - synes det er underligt at skulle.. Jah, have noget op - når han KUN LIGE LIGGER DERINDE!! Også er jeg skide bange for at skade ham - på en eller anden måde..

Jeg havde det mest efter Idun var født... Altså vi startede ca efter 10 dage med at have sex så småt. Men jeg havde VIRKELIG svært ved at forene rollerne... Altså få 'mor-delen' til at passe med de andre ting...

Men altså - uanset, så er det jo en ting, man skal have det godt med og hvis det bliver til noget træls eller for sært, er det jo ikke rart... Men for din egen skyld, så håber jeg at du kan ligge det til side... For det er godt at få 'tanket lidt op' på den konto, inden bebse kommer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.