mullesmith2 skriver:
Sådan må jeg også indrømme jeg har haft det nogen gange, Man skal nok bare minde sig selv på at når man selv har det godt så har baby i maven det også godt
Og sex er kun sundt under graviditeten da det styrker din bækkenbund. Og du må da have en rigtig tolmodig kæreste, min kæreste havde sku nok forlangt at få noget sex hvis der var gået så lang tid. Du skal bare lade lysterne få frit løb og ikke tænke på baby for det er altså turnoff det ved jeg selv hvis man kommer til at ligge og tænke på om den nu har det godt derinde og om man skader den på nogen måder, men det gør man heldigvis ikke. Bare nyd det og skynd dig inden maven bliver for stor for så er det besværligt hehe det kæmper jeg med efterhånden... hilsen Mullsesmith (tvillingegravid 24+2) 
Jeg er virkelig heldig med min kæreste, han er virkelig tålmodig med mig under min graviditet 
Kunne godt være jeg skulle PRØVE at lade tankerne køre væk fra maven, også tænke på MIG SELV og KÆRESTEN!!
Tænkte så sent som i dag "Får jeg nogensinde lysten tilbage igen?!" - for savner det virkelig.. Og synes jeg skubber kæresten lidt væk, når jeg ikke lige har lyst.. Måske man bare skal komme rigtig i stødet - også kører det derud af..
Anmeld