Tusind tak for svarene alle sammen, kan se det er ret forskelligt om det er noget der trækker over flere dage, eller det går hurtigere... 
Kom endelig med flere beretninger om igangsættelser 
Føler mig egentligt lidt dum, for en fødsel der går igang af sig selv kan jo også trække ud over flere dage og være uforudsigelig, og det har ikke skræmt mig, men at igangsættelse kan tage flere dage og er så uforudsigelig, ja, det skræmmer mig... Helt skørt 
Bed mærke i det B&J skriver, at det lyder træls, men når jeg står med barnet i armene så er alt det glemt... Og det er jo lige dét jeg skal huske, og det er lige dét jeg plejer at sige til folk når de spørger om jeg er bange for at føde - at når barnet er i mine arme, så er al smerte og besvær glemt 
Nå må I ikke opfatte det som om jeg siger at I er mindre kvinder fordi I er blevet sat igang, men jeg føler mig (påtrods af stor mave og mælke babser, hih) mindre kvindelig, fordi fødslen ikke går igang af sig selv, at jeg ikke er en "rigtig kvinde" og "bare" føder... Er der andre end mig der har haft den følelse ? 
Anmeld