Kan jeg have aborteret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

375 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. juli 2008

Anonym trådstarter

Hej piger,

Jeg har fået min mens for 3 dage siden, og jeg har virkelig haft det dårligt, kvalme og meget store mavesmerter. (mensen var 3 dage forsinket) Og normalt mærker jeg ikke meget til den.

Og her til morgen føler jeg at der lige pludselig kommer meget blod ud, og jeg skynder mig på toilettet og ser en klump på str. med en 1-2 krone, der er meget slimet og fast i det.

Kan jeg have været gravid og så mistet?

Vi prøver ikke at blive gravide, så jeg har jo ik vidst om jeg var gravid.

Håber i kan hjælpe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2008

ivfmarie

Det tror jeg ikke... det kan da godt være, men det er mindst ligeså sansynlig at det bare er en kraftigere menstruation fordi du var et par dage "over tid". Mht klumpen - så er det ikke et graviditetsprodukt... men bare et koagel af størknet blod. HVIS man aborterer så tidligt, vil "fosteret" slet ikke være være så stort at det kan erkendes - det er bare en lillebitte samling af celler.

Marie

Anmeld

10. juli 2008

Ny mor

Anonym skriver:

Hej piger,

Jeg har fået min mens for 3 dage siden, og jeg har virkelig haft det dårligt, kvalme og meget store mavesmerter. (mensen var 3 dage forsinket) Og normalt mærker jeg ikke meget til den.

Og her til morgen føler jeg at der lige pludselig kommer meget blod ud, og jeg skynder mig på toilettet og ser en klump på str. med en 1-2 krone, der er meget slimet og fast i det.

Kan jeg have været gravid og så mistet?

Vi prøver ikke at blive gravide, så jeg har jo ik vidst om jeg var gravid.

Håber i kan hjælpe.

Hmmm...det er altså vildt underligt hos mig også - jeg var 99,9% sikker på jeg var gravid - min mens kom en uge senere end normalt (noget den aldrig har gjort) og jeg har blødt vildt kraftigt i en uge nu og underligt "klumpet" blod (sorry, sarte sjæle :P) så jeg kunne godt tro at jeg og havde været gravid et splitsekund - måske var det det samme hos dig? Men man finder nok aldrig ud af det.....
kh Birgitte

Anmeld

10. juli 2008

Loggidut

jammen nymor?

det har du da slet ikke nævnt?

så er du slet ikke preg?

er du okay med det?

uhhh...undskyld alle ? men jeg er lige blevet alt for forvirret!

Anmeld

10. juli 2008

Ny mor

[citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f] jammen nymor? det har du da slet ikke nævnt? så er du slet ikke preg? er du okay med det? uhhh...undskyld alle ? men jeg er lige blevet alt for forvirret![/citat] Åh, Loggi, jeg har været SÅ ked af det, så jeg har kun nævnt det lidt hist og her i mine indlæg, hvis det lige passede - jeg har bare ikke været klar til at helt indlæg kun om det, så jeg har bare ladet det sive.......:'(

Anmeld

10. juli 2008

Grynt

[citat][f][småt]Birgitte (ny mor) skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f] jammen nymor? det har du da slet ikke nævnt? så er du slet ikke preg? er du okay med det? uhhh...undskyld alle ? men jeg er lige blevet alt for forvirret![/citat] Åh, Loggi, jeg har været SÅ ked af det, så jeg har kun nævnt det lidt hist og her i mine indlæg, hvis det lige passede - jeg har bare ikke været klar til at helt indlæg kun om det, så jeg har bare ladet det sive.......:'( Jammen søde Birgitte, det anede jeg overhovedet ikke, at der var noget los hos dig, det er jeg da vildt ked af at høre :'( Har du taget en test alligevel?? Jeg ville gerne have sagt en masse her men er et får med ord, så istedet sender jeg dig tanker og store knus (H) [/citat]

Anmeld

10. juli 2008

Ny mor

[citat][f][småt]Grynt/Tina skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Birgitte (ny mor) skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f] jammen nymor? det har du da slet ikke nævnt? så er du slet ikke preg? er du okay med det? uhhh...undskyld alle ? men jeg er lige blevet alt for forvirret![/citat] Åh, Loggi, jeg har været SÅ ked af det, så jeg har kun nævnt det lidt hist og her i mine indlæg, hvis det lige passede - jeg har bare ikke været klar til at helt indlæg kun om det, så jeg har bare ladet det sive.......:'( Jammen søde Birgitte, det anede jeg overhovedet ikke, at der var noget los hos dig, det er jeg da vildt ked af at høre :'( Har du taget en test alligevel?? Jeg ville gerne have sagt en masse her men er et får med ord, så istedet sender jeg dig tanker og store knus (H) [/citat] [/citat] Hvor er du sød, Tina (L) Tak :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.