Hver dag....
Det går som regel hurtigt over, hvis jeg minder mig selv om, at han jo har det godt, er gald og veltilpas og får opfyldt alle sine behov. Men puha, alt det ansvar og al den kærlighed kan godt slå benene lidt væk under mig nogen gange. Når jeg så er sammen med andre mødre, der bare har styr på det, med lækre unger i designerclothes, stor bil, lækkert hus osv., så kan jeg da også godt tænke om Oliver bare har trukket nitten med mig som mor?? MEN så kigger jeg på ham og ser den måde, han ser på mig på og rækker armene op imod mig og så ved jeg jo godt, at alt det fis er han jo ligeglad med. Bare mor altid er klar med lidt mad, en tør numse og masser af knus og kram, så er han tilfreds
Jeg tror rigtig mange tror at livet med småbørn er en dans på roser med lækre velopdragne børn, der er genier til at spille på klaver... Inden de får dem.... Jeg synes nogle gange der går helt projekt eller status i det. Dermed kan forventningerne også blive skruet heæt urealistisk op, i hvert fald inde i en selv.
Anmeld