Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg har fra før og efter fødslen, men ikke selve fødslen, for det går langt ud over mine hæmminger og er sikker på at det ville have påvirket mig, hvis jeg var klar over at der blev taget billeder mens jeg pressede børnene ud.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fik ks oq der blev taqet lidt billeder det qjorde hende`s far oq nakoselæqen men da jeq ikk er samm me hende`s far mere har jeq inqen billeder a hende ... Så det er jeq sQ meqet ked a idaq ...
Jeg ville ønske at der var blevet taget billeder under fødslen. Der blev kun taget et par stykker efter. Ku være så fedt at se hvordan det egentlig så ud 'dernede' da Malou kom ud.
Min mor var den eneste der var med til Gustavs fødsel og hun formåede at tage en hel del billeder som jeg er SÅ glad for i dag! Alt gik mega hurtigt og i dag står det hele meget "tåget" så det er lækkert med lidt billeder så man bedre kan forholde sig til det Og der er billeder af DET HELE... Gustavs lille hoved der stikker ud, da hele kroppen kommer med osv. Vildt surrealistisk at se!!! Og ikke noget andre end jeg selv skal kigge på
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128