Fotograf under fødsels???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Fik du/I taget billeder af Jeres fødsels??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.915 visninger
14 svar
0 synes godt om
18. august 2010

Nadia&Daniel

Tænker meget på det med at have taget billeder under fødselsen. Min mor fik det selv gjort med mig - og min svigermor det samme med min forlovede. Men ved ikke om jeg er så vild med ideen eller om det er pres fra sviger..

Hvad gjorde I??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

Malene84

Min dejlige veninde og drengenes gudmor tog billeder undervejs. jeg er vildt glad for dem, da jeg ikke fattede skide meget under fødslen. Jeg ville aldrig vise dem til min svigermor eller andre for den sags skyld. Det er MINE!!! Selvfølgelig er der "uskyldige" billeder som andre gerne må se - men det primært til mig, og kun mig

Anmeld

18. august 2010

Bare mig..

Det var meningen at min mor skulle med til fødslen for at filme of tage billeder, men i sidste øjeblik skulle hun ikke alligevel da min kæreste mente han ville kunne klare at være der hundred procent for mig OG filme+billeder.. Men nej, det kunne han ikke, så idag har jeg max 10 billeder af forløbet OG da hun kommer ud, fordi han jo alligevel ikke kunne klare begge ting..

Jeg er SÅ ked af, at jeg ikke fik det filmet, for jeg ville så gerne have kunnet se det selv... Det var et meget stort ønske, at jeg kunne komme til at se det selv også, men det blev der ikke noget af... Næste gang SKAL det filmes...

Hvis du har mod på det, så gør det... Jeg ville give min højre arm for at så det at se..

Anmeld

18. august 2010

maria_wlt

KS og narkoselægen tog alle billederne... PERFEKT

Anmeld

18. august 2010

dorthemus

Zafir tog billeder under fødslen...og med det mener jeg HELE fødslen og ALT kom med  Jeg har det vildeste billede af Runa med hovedet stikkende ud af af mig!!  Ren Aliens

Jeg havde egentlig frabedt mig det, men Zafir mente at jeg ville blive glad for det bagefter og det er jeg også, selvom mange af dem ikke skal/kan vises til gud og hvermand. De er private og repræsenterer det største øjeblik i mit liv

Anmeld

18. august 2010

Mathilde

Vi har billeder lige fra før og lige efter ville gerne have haft billeder fra selve fødslen, men det gik lidt stærkt og Frederik havde nok i at stå ved min side..

Anmeld

18. august 2010

Risen

Jeps , havde min mor med til at tage alle billeder.. Også af hovedet når det kom ud osv.. Er jeg super glad for den dag idag.. Men igen det er kun mine og de er private.

Anmeld

18. august 2010

Mig med maven

Jeg har stemt blankt. Vi havde lavet en navle regel. Der måtte ikke tages biller af noget "Nasty". Man måtte i gå længere end til navlen!

Anmeld

18. august 2010

misslea

Jeg har stemt blankt, da jeg ikke har født endnu....

Men jeg er MEGET afklaret med, at jeg ikke vil have taget billeder under fødslen... først når prinsessen er kommet ud og jordemoderen lægger hende over på min mave!!!!

Jeg forstår godt jer, som vælger at få taget billeder, men jeg har bare SLET ikke lyst til at se billeder af min baby komme ud...

Mange hilsner fra Lea, som bare venter på, at de sidste 6 uger skal gå MEGA stærkt, så vi kan hilse på vores lille vidunder...

Anmeld

18. august 2010

Vidunderligeunger

har stemt blankt, da jeg fik kejsersnit, pg var så skide bange at jeg overhovedet ikke tænkte på kamera og billeder, er dog ked af i dag at jeg ikke havde sørget for kamera  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.