Mette Kaufmann - du "spamer"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. juli 2008

ivfmarie

Jeg har fået en mail fra dig idag: [rød]From collectibles to cars, buy and sell all kinds of items on eBay Dear Madam/sir, We are a wholesaler who deal with popular electronoc products such as phones cameras computers tvs psp and so on. Welcome to our website and enjoy your purchasing. please don't hesitate to let us know if you have any questions. We will glad to help you. Our website: < www.topmyshow.com > MSN: { topmyshow@hotmail.com } Email:{ topmyshow@hotmail.com } Email:{ topmyshow@yahoo.cn } We hope to hear from you soon [????????] [????????] [????????][/rød] Hvad har du at sige til dit forsvar? ;) Marie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2008

Loggidut

jeg vil gerne købe et barn mette...altså hvis du har sådan et til salg???

;);)

:D

Anmeld

10. juli 2008

Kaufie

:$SORRY:$:$:$:$

Jeg er så gal..... og kan da slet ikke forstå at et firma som eBay vil bruge den slags møgirriterende markedsføring.>(>(>(>(

Jeg skal gerne slette jer fra min adressebog - det er jo ikke meget jeg bruger msn alligevel - og så slipper I da ihvert fald for at få mere l***fra mig.

Mette, der fik et lignende donk i hovedet fra min chef....:$:$

Anmeld

10. juli 2008

ivfmarie

åh åh.. det var sgu ikke så godt at det var galt på jobbet også... :$

Men ok hvis du sletter mig - jeg ved jo hvor jeg kan finde dig, og du mig.

Marie

Anmeld

10. juli 2008

Marco2

Hej Mette.

Jeg har haft lignende problem, og snakkede så med vores it-support.
Det du skal gøre er bare at ændre dit password til dit msn.

https://help.msn.com/(ZmlsdGVyPURIX01TTiwzMDgxJnBy b2plY3Q9cGFzc3BvcnQ0Jm1hcmtldD1lbi1VUyZjdT0mdG10PW 1zbk1haW4ma2M9JmZvcm1hdD0=)/Help.aspx?market=en-US &project=Passport4&querytype=topic&query=Passportv 4_PROC_ChangePasswordAndSetToExpire.htm

That should do the trick...

SÅ er du fri for at slette folk.

AG

Anmeld

10. juli 2008

Helle30

Mette! Jeg fik samme mail fra dig i går, ser jeg nu. Giver dig ret i, at det er underligt, at et firma som e-bay bruger sådanne metoder.
Du behøver altså ikke slette mig fra din mailliste. Det er jo i det mindste ikke virus, du ufrivilligt sender ud. Men prøv da det, Ag foreslår.

- Helle

Anmeld

10. juli 2008

Loggidut

nej da mette....jeg vil ikke slettes...bare købe et barn! ;)

men det er træls man ikke kan være sikker på msn, og i går gik min helt amok, og mange sendte nogle link ud til mig...tror i grunden ikke du var der i blandt, men en Vibs, og BM fik jeg ihvertfald fra...men det gør ikke noget, jeg er forberedt, og ved da hvad jeg skal åbne og ikke åbne, så jeg vil hellere bevare vores kontakt der!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.