Marie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

260 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. juli 2008

linemus

Hvordan går det med Malte? Er han frisk nok til at komme og lege på lørdag? I så fald: hvornår ku' I tænke jer at komme? Knus Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2008

ivfmarie

hej hej! Jamen selvfølgelig er Malte klar! Der er ikke noget der kan lette trykket i ørerne som TO lækre tøser på én gang!

Hva siger I til at vi kommer kl 15? Hvad skal vi ha med?

Marie - der har været uden net HEEEELE dagen... Arrgh - jeg er ved at visne!

Anmeld

9. juli 2008

linemus

Kl.15 er fino :) Hvad I skal ha' med?? Hm... det ved jeg sørme ikke. Bare jer selv. Jeg er vist til den nemme løsning, der bare hedder pizza (eller hvad de nu har på menuen). Vi skal nemlig afsted både torsdag og fredag, så jeg trænger bare til at slappe af i godt selskab :)

Anmeld

9. juli 2008

ivfmarie

super! Nemt skal det blive!!

Vi glæder os - Casper hilser

Anmeld

10. juli 2008

linemus

Hej igen.

Vi har lige været i haven, og vejret er pragtfuldt, men græsset er pladdervådt, så pigerne kravlede rundt i regnbukser. Det var et hit - og jeg tænkte straks, at det vil være en god ide at tage ungernes regntøj med på lørdag, for det er altså skønt, hvis de kan lege ude i haven :)

Anmeld

10. juli 2008

ivfmarie

noteret ;)

Nu er Malte jo ikke så ferm til det kravlen at han kan komme nogen steder i græs - men så har pigerne i det mindste en chance for at flygte fra ham hvis hans flirten bliver for meget 8D

Marie - der ville have bagt boller, men jeg har ingen gær, og ooorker ikke cykle helt til Dronninglund...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.