orm????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2010

Pia.

Anonym skriver:

Det er sådan lidt snore agtigt i afførringen, men kun udenpå - rundt om??

de er kun ca. 1 cm. lange hvis det er børneorm... - hvis det er andre orm end børneorm ved jeg intet om det desværre... prøve at google indvoldsorm - så kan du sikkert læse en masse...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2010

Anonym trådstarter

Pia. skriver:

de er kun ca. 1 cm. lange hvis det er børneorm... - hvis det er andre orm end børneorm ved jeg intet om det desværre... prøve at google indvoldsorm - så kan du sikkert læse en masse...

Tusind tak for hjælpen.. Kan de gå væk af sig selv eller skal man tage til lægen?

Anmeld

17. august 2010

Pia.

Anonym skriver:

Tusind tak for hjælpen.. Kan de gå væk af sig selv eller skal man tage til lægen?

orm forsvinder som regl ikke af sig selv - men undersøg lige din afføring lidt bedre så du kan forklare lægen hvad du ser. eller tag en afføringsprøve med til lægen... tænker det nok er en anden form for orm når det kan være fra udlandet...

Håber du slipper...

Anmeld

17. august 2010

lisbethita

Anonym skriver:

Lige en ting mere - skal man af med den orm man evt har?? Altså skal man skide den ud efter man har taget pillerne?? Uha kan slet ikke overskue hvis det er det

Det kan jeg godt forstå, at du ikke kan. Fy da...! Ubehageligt...! Håber du finder ud af det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.