orm????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.775 visninger
13 svar
0 synes godt om
17. august 2010

Anonym trådstarter

Hej. Nogen der har prøvet at  have orm? hvis ja, hvordan kan man vide at man har orm? Og har det nogen indflydelse på graviditet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2010

Banditten´s mor

ER det indvoldsorm fx. børneorm du tænker på? Det vil du kunne se, når du går på toilettet og så skulle det klø i r....

Jeg tror ikke det vil kunne påvirke en graviditet, måske den medicin mod det kan. Jeg ved det ikke... Ellers kontakt din læge.

Anmeld

17. august 2010

Laulund87

Det har absolut ingen indflydelse på graviditet. Du får nogle piller og så er det problem klaret

Anmeld

17. august 2010

Lady Marion <3

Kløe omkring endetarm og i endetarm ,,  Tjek aff.   Ved ikke om det kan skade hvis man er gravid

Anmeld

17. august 2010

Pia.

er det børneorm du tænker på ? det har vi været ramt af her hjemme da jeg arbejde som dagplejer - ikke sjovt skulle jeg hilse at sige... det er små hvide sytråds lign. orme og æg omkring endetarmen... De piller du får fra lægen må gerne tages af gravide og ammende..

Du tager en pille og 14 dage efter 1 pille mere og igen 14 dage efter den sidste - god hygiejne er vigtig og skift af undertøj tit, sengetøj og håndklæder bør skiftes ofte og brug kun dit eget....

Knus Pia.

Anmeld

17. august 2010

Anonym trådstarter

nu er jeg lige lige ud af posen Har lige været på ferie hvor der var parasitter i omløb og spiste selvf den mad der her blev serveret. Fik voldsom diarre - uden mavepine. Efter jeg kom hjem har jeg fået hård mave (tænker det er pga omstillingen efter ferien) og nu er min afføring hård alm i farven, men med noget lysere lidt slimet afføring udenpå. Det klør ikke..

Anmeld

17. august 2010

Anonym trådstarter

Pia. skriver:

er det børneorm du tænker på ? det har vi været ramt af her hjemme da jeg arbejde som dagplejer - ikke sjovt skulle jeg hilse at sige... det er små hvide sytråds lign. orme og æg omkring endetarmen... De piller du får fra lægen må gerne tages af gravide og ammende..

Du tager en pille og 14 dage efter 1 pille mere og igen 14 dage efter den sidste - god hygiejne er vigtig og skift af undertøj tit, sengetøj og håndklæder bør skiftes ofte og brug kun dit eget....

Knus Pia.

Det er sådan lidt snore agtigt i afførringen, men kun udenpå - rundt om??

Anmeld

17. august 2010

Anonym trådstarter

Pia. skriver:

Knus Pia.

Lige en ting mere - skal man af med den orm man evt har?? Altså skal man skide den ud efter man har taget pillerne?? Uha kan slet ikke overskue hvis det er det

Anmeld

17. august 2010

Pia.

Anonym skriver:

nu er jeg lige lige ud af posen Har lige været på ferie hvor der var parasitter i omløb og spiste selvf den mad der her blev serveret. Fik voldsom diarre - uden mavepine. Efter jeg kom hjem har jeg fået hård mave (tænker det er pga omstillingen efter ferien) og nu er min afføring hård alm i farven, men med noget lysere lidt slimet afføring udenpå. Det klør ikke..

Det lyder ikke som orm... det klør enormt meget - vil mene man har alm. afføring !!! tror jeg da nok...

men ellers få en kur imod orm så er du da sikker på det ikke er det...

Anmeld

17. august 2010

Pia.

Anonym skriver:

Lige en ting mere - skal man af med den orm man evt har?? Altså skal man skide den ud efter man har taget pillerne?? Uha kan slet ikke overskue hvis det er det

De dør af pillerne - ret hurtigt mener jeg... husker ikke hvor hurtigt der går... grunden til man skal tage pillerne med 14 dages mellemrum og x 3 er fordi de nye æg lever længere og klækker derefter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.