Mary?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

411 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. juli 2008

Rasmine

Hvordan skete det med stød og noget?
:(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2008

Loggidut

aj bacon, min nysgerrighed byder mig sgu at høre hvad du har gang i...har nogen fået stød? :'(

Anmeld

9. juli 2008

Rasmine

Eh...
Ved ikke andet end hvad der stod på Fb.

Anmeld

10. juli 2008

Mary

Hej :) Uhh, ja altså hun er ok, men det var ikke så sjovt. Igår efter aftensmaden var vi taget på en lille køretur hen til et område med ænder, og de var bag hegn.... Vi snakkede lidt frem og tilbage om der mon var strøm i da hegnet var af noget metal, men det lignede ikke sådan et og der desuden ikke nogen advarselsskilte. Så vi troede virkelig ikke der var stød i :'( Annika står så og hviner af fryd over de her dyr og jeg gr lidt væk og tager et billede og så går hun hen til hegnet og bider i det ( man bider vel i alt, ikk?) og så skriger hun op lige pludselig og ser helt panikken ud :'( Min mand og jeg får sådan nærmest råbt til hinanden "Hun fik sgu stød" og så slog det bare klik for mig. Tror aldrig før jeg på den måde har haft en kortvarigt sindsygeøjeblik, for jeg nærmeste råbte og flippede helt og troede bare vi skulle afsted med 112 og hvad har vi! Aner virkelig ikke om det er farligt at få stød, så jeg blev virkelig chokket. Så gav jeg mig til at tude og min mand sagde at jeg skulle tage mig sammen >( Men det var nok lige det der skulle til, for jeg faldt da ned på jorden og der var jo ikke noget.....andet end en sveden lugt :S Og så krammede jeg hende bare nærmest resten af tiden vi var der.....hun sad også bare og nød at blive båret lidt på (L) Senere så vi så et enkelt advarselsskilt ved et andet hegn og det var i øvrigt helt grønt af alger eller hvad ved jeg... smart siger jeg bare!>( Det er et område hvor børn kommer leger. Hvorfor overhovedet ha elektrisk hegn om ænder???(?) Ville faktisk have skrevet om det igår, kunne bare ikke lige tage mig sammen, hehe. Men vi er ok igen..... dog med en lettere forskrækket mor :)

Anmeld

10. juli 2008

ivfmarie

puha da! Kan sgu godt forstå at du blev både forskrækket og gal! Og godt at der ikke skete noget ved det - måske er der dog kommet det ud af det, at Annika ikke bider i hegnstråd en anden gang? 8D

Marie

Anmeld

10. juli 2008

Rasmine

Åh nej da.
Det var sgu da underligt skiltet ikke var mere tydeligt.
Og ja, hvorfor har de hegnet ænderne ind???
Håber hun er kommet sig igen.

Første gang vi var i Farm Fun, ved Ålbæk, skulle vi hen og se på de der Bambi nogen. Der var også noget hegn. Ingen skilte.
Så satte Lars til at tjekke om der var strøm i.
Det var der.
LOOOOOOOOOOOL.
For satan det så sjovt ud, sidder her og griner igen.

:D

Anmeld

10. juli 2008

Loggidut

nej da Mary...hvor er det bare forfærdeligt synd for hende...fik hun slet ikke nogen brændmærker på tungen eller noget? jeg tror nok jeg var blevet sindsyg lige som dig hvis det havde været mig det var sket for! åh jeg håber virkelig ikke det bette pus kan huske noget af det når hun bliver ældre... :$:'(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.