går i til noget med børnene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2010

heaven

bette skriver:

men hvordan holder du dine børns øjne åbne til det.. 

som jeg skrev så falder mikkel altid i søvn når han kommer hjem

måske er han ikke klar til at undvære sin middagssøvn??

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

bette

heaven skriver:

måske er han ikke klar til at undvære sin middagssøvn??

Jannie

jamen han sover da 1 time til middag i børnehaven

Anmeld

18. august 2010

Anja

Jeg har tænkt mig, at Elias i år skal gå på spillopperne som er gymnastik/leg for de 3 - 4 årige. Han har ikke gået til noget før.

Jonas gik til håndbold sidste år, men tror han hellere vil prøve at gå til springgymnastik i år. Han får selv lov at vælge.

Anmeld

18. august 2010

Muffinmus

ikke endnu men begge unger har ild i røven og burde nok komme afsted hvis vi kan finde noget godt:-)

Og mine unger burde kunne klare en gang guym hvis de kommer i seng kl 19 og står op kl 6....det er alm søvn til den alder:-)

Så ja, hurtig snack inden afgang og så nem aftensmad der ikke kræver tid, og så i kanen:-)

Leder efter noget nu, men med skiftende vagter er det ikke nemt:-)

Anmeld

18. august 2010

Tynen

Stella har gået til "gymnastik" i 1½ år og det kan klart anbefales.
Det starter op igen i starten af september inde i Viborg og koster 30 kr. pr. gang.
Det varer i 1½ time, men man må selvom hvor lang tid man er der.
Det er lørdag formiddag, så det passer jo perfekt mht. middagslur hvis de stadig gør i det.

Du kan læse om det her: http://vgf.dk/User_files/5989e6c16ec65da66f0539f9e714481f.pdf

Det er det der hedder "Lørdagstilbud" eller noget i den stil.
Overvejer nu at melde hende på hold nr. 100, men hun kan også snildt holde sig vågen efter hun kommer fra BH

Her til efteråret skal hun begynde til noget svømning. Der starter børnehold på et tidspunkt, så det skal vi lige afprøve

Anmeld

22. august 2010

linemus

Vi har haft Sebastian til at gå til gymnastik, siden han var 3 år, og det regner jeg også med pigerne skal. Det plejer at være kl.16 for de små, og så bliver de i børnehaven indtil da og bliver fulgt over i gymnastiksalen af en pædagog. Så når de ikke at blive trætte og pylrede af at komme hjem først.

Jeg skal til spejder med sebastian imorgen. Han er jo noget ældre, men jeg er bare så spændt på, hvad han synes om det Håber sådan han bliver glad for det.

Anmeld

23. august 2010

ivfmarie

linemus skriver:

Vi har haft Sebastian til at gå til gymnastik, siden han var 3 år, og det regner jeg også med pigerne skal. Det plejer at være kl.16 for de små, og så bliver de i børnehaven indtil da og bliver fulgt over i gymnastiksalen af en pædagog. Så når de ikke at blive trætte og pylrede af at komme hjem først.

Jeg skal til spejder med sebastian imorgen. Han er jo noget ældre, men jeg er bare så spændt på, hvad han synes om det Håber sådan han bliver glad for det.

en genial ordning!

Anmeld

23. august 2010

bette

Tynen skriver:

Stella har gået til "gymnastik" i 1½ år og det kan klart anbefales.
Det starter op igen i starten af september inde i Viborg og koster 30 kr. pr. gang.
Det varer i 1½ time, men man må selvom hvor lang tid man er der.
Det er lørdag formiddag, så det passer jo perfekt mht. middagslur hvis de stadig gør i det.

Du kan læse om det her: http://vgf.dk/User_files/5989e6c16ec65da66f0539f9e714481f.pdf

Det er det der hedder "Lørdagstilbud" eller noget i den stil.
Overvejer nu at melde hende på hold nr. 100, men hun kan også snildt holde sig vågen efter hun kommer fra BH

Her til efteråret skal hun begynde til noget svømning. Der starter børnehold på et tidspunkt, så det skal vi lige afprøve

super lige noget jeg ledte efter tak smuksak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.