går i til noget med børnene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.033 visninger
17 svar
0 synes godt om
17. august 2010

bette

altså til gymnastik osv. og hvordan får i det til at hænge sammen..

er børnene ikke meeega trætte når de kommer fra børnehave og så til gymnastik bagefter.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2010

Grynt

Nej det gør jeg ikke. Det er et bevidst valg. Jeg gik med Freja til forældre/barn gymnastik sidste efterår, men efter et par uger måtte jeg bare sande, at mit barn ikke magtede/magter det pga hendes speciele behov. Sådan er det bare  

Anmeld

17. august 2010

ivfmarie

Vi plejer at gå til gymnastik med begge unger - forældre/barn med Malte, og Freja går alene. Det er SÅ smart at det er på samme tid, i to haller lige ved siden af hinanden. Dvs at én forælder faktisk kan tage aflene afsted med to børn . Og så ligger hallen 2 minutters gang fra os.

Det er ganske vist på et liiidt trælst tidspunkt: fra 17 til 17.50, men vi sørger for at fodre ungerne med noget "hurtig energi" når de kommer hjem fra børnehave, og så er der madder klar når vi kommer hjem fra gym - det fungerer faktisk fint.

Jeg bestemte fra starten af, at det skulle være for ungernes skyld, så hvis der var dage hvor de ikke ville afsted, eller dage hvor de ikke havde lyst når vi kom frem - så var der ingen tvang. Og sjovt nok, når ungerne ved det - så er der aldrig ballade 

Marie

Anmeld

17. august 2010

bette

ivfmarie skriver:

Vi plejer at gå til gymnastik med begge unger - forældre/barn med Malte, og Freja går alene. Det er SÅ smart at det er på samme tid, i to haller lige ved siden af hinanden. Dvs at én forælder faktisk kan tage aflene afsted med to børn . Og så ligger hallen 2 minutters gang fra os.

Det er ganske vist på et liiidt trælst tidspunkt: fra 17 til 17.50, men vi sørger for at fodre ungerne med noget "hurtig energi" når de kommer hjem fra børnehave, og så er der madder klar når vi kommer hjem fra gym - det fungerer faktisk fint.

Jeg bestemte fra starten af, at det skulle være for ungernes skyld, så hvis der var dage hvor de ikke ville afsted, eller dage hvor de ikke havde lyst når vi kom frem - så var der ingen tvang. Og sjovt nok, når ungerne ved det - så er der aldrig ballade 

Marie

fedt at det bare fungere  

jeg tænker bare på... mikkel kommer hjem fra børnehave og får lidt at spise og så falder han i søvn og er slet ikke til at få til at vågne igen. så har bare svært ved at se hvordan vi kan tage ham med til gymnastik når han er SÅ træt.. 

Anmeld

17. august 2010

ivfmarie

bette skriver:

fedt at det bare fungere  

jeg tænker bare på... mikkel kommer hjem fra børnehave og får lidt at spise og så falder han i søvn og er slet ikke til at få til at vågne igen. så har bare svært ved at se hvordan vi kan tage ham med til gymnastik når han er SÅ træt.. 

Nu har vi så heller ikke prøvet efter Malte er begyndt i BH, så jeg er spændt på om det kommer til at fungere når sæsonen starter igen

Anmeld

17. august 2010

Kaufie

Her venter vi til foråret - hvor William jo virkelig har brug for at have noget alenetid med mor uden lillesøster - og jeg kan hente ham tidligt de dage, så han ikke er helt baldret.

Jeg tror ikke han behøver noget ekstra udfordring lige nu.

Anmeld

17. august 2010

Marco2

Vi gik til gymnastik sidste år, og det skal vi også i år.

Vi har en riskiks og vand med derover. Det er fra 16.30 - 17.30. Og så hurtigt hjem til aftensmad som den forælder der ikke er med til gymnastik, så har tilberedt, så det ikke er for sent aftensmad den dag.

Anmeld

17. august 2010

Mary

I år skal Annika gå til rytmik og Juliane skal gå til badminton, også kaldet miniton. Det for deres begges vedkommende fra kl 16-16-50, og det bliver min tjans regner jeg med  

De sidste par år har vi haft gymnastik på programmet, men Annika gad overhovedet ikke høre efter og Juliane turde ikke være med uden sin moooooooooooooaaaaaaaaar. Så det droppede vi sidste år efter et par gange og blev enige om, at det show gad vi simpelthen ikke igen. Så nu prøver vi noget andet i år. Vi starter op med Annika i næste uge.

Anmeld

17. august 2010

bette

Mary skriver:

I år skal Annika gå til rytmik og Juliane skal gå til badminton, også kaldet miniton. Det for deres begges vedkommende fra kl 16-16-50, og det bliver min tjans regner jeg med  

De sidste par år har vi haft gymnastik på programmet, men Annika gad overhovedet ikke høre efter og Juliane turde ikke være med uden sin moooooooooooooaaaaaaaaar. Så det droppede vi sidste år efter et par gange og blev enige om, at det show gad vi simpelthen ikke igen. Så nu prøver vi noget andet i år. Vi starter op med Annika i næste uge.

men hvordan holder du dine børns øjne åbne til det.. 

som jeg skrev så falder mikkel altid i søvn når han kommer hjem

Anmeld

17. august 2010

bette

Mary skriver:

men hvordan holder du dine børns øjne åbne til det.. 

som jeg skrev så falder mikkel altid i søvn når han kommer hjem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.