Er det tid til tigerspring???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.460 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. juli 2008

Hyner

Emma er SÅÅÅÅÅ umulig og mor her er så brugt.. Jeg har ikke det der ligner resourser mere. Der er tappet til det sidste:'( Tøsen nægter bare at sove, de sidste par dage eller fire har jeg siddet med hende i gyngestolen fra kl19.30 til omkring kl 24 før hun overgiver sig... Og så skal jeg jo lige være super freshh når vækkeuret ringer der kl 058(.... Har i biblen så jeg kan få en afklaring og muligvis et lille håb om det snart er slut??? Krams Henirette -TRÆT

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2008

Muffinmus

he he, tigerspringet skulle være snart...uge 52-53 tror jeg. Men den dårlige periode kan jo vare flere uger. William hænger mig SÅ meget op af benene og vil op hele tiden. død irriterende at slæbe på ham hele tiden, men ellers hyler han sgu:)

Anmeld

9. juli 2008

Loggidut

hmmm, jeg vil da skyde på Tif er gennem hendes...hun havde også en mega agresiv periode sammen med et tandfrembrud...men nu tror jeg da det er overstået!

måske BM ved lidt om det, hun har den vise bibel!

dog har jeg da haft lidt pyller on off, men jeg gætter på det er opstart i DP der sniger sig ind på hende der!

Anmeld

9. juli 2008

Mary

Mener det er 55 uger i min bog ;) Det er jo altid plus minus nogle uger. Kigger senere - skrivert med een hånd lige nu, holder om Juliane (L)

Anmeld

9. juli 2008

Rasmine

Hvordan holder I styr på hvor mange UGER Jeres unger er? Fatter det ikke? Sidder I med kalenderen og tæller, eller VED I det bare? Jeg ved bare Rasmus er 1 år nu, og det må jo være 52 uger. Men om X antal uger/for X antal uger siden anede jeg det ikke/har jeg glemt det igen. Jeg tæller måneder. Og jeg aner i øvrigt ikke noget om de er inde i en TS periode. :'(

Anmeld

9. juli 2008

heaven

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Hvordan holder I styr på hvor mange UGER Jeres unger er? Fatter det ikke? Sidder I med kalenderen og tæller, eller VED I det bare? Jeg ved bare Rasmus er 1 år nu, og det må jo være 52 uger. Men om X antal uger/for X antal uger siden anede jeg det ikke/har jeg glemt det igen. Jeg tæller måneder. Og jeg aner i øvrigt ikke noget om de er inde i en TS periode. :'([/citat] tja,,,, jeg ved at Lasse er født torsdag i uge 30 2007 - så er det jo nemt at regne ud ift. tigerspringsoversigten... Jannie

Anmeld

9. juli 2008

Rasmine

Du siger sgu noget...
Havde jeg overhovedet ikke overvejet.
:$

Men hvis folk spørger siger jeg altså han er X antal mdr.
Siger I andre stadig hvor mange uger Jeres børn er?

Anmeld

9. juli 2008

Mary

Mebach skriver:

Du siger sgu noget...

Nej, det siger je aldrig, holder kun styr på det fora tholde styr på tigerspringene :)
Min ældste datter er født kort før nytår, så det var enormt nemt at holde øje med hvor mange uger hun var da hun var bette - vi kiggede bare i kalenderen :D

Anmeld

9. juli 2008

heaven

Mebach skriver:

Du siger sgu noget...

ja altså, her går vi meget op i det - så hvis folk spørger, svare jeg: her kl 21.43 bliver han 11 mdr og 3 dage, eller han er 49 uger:P:P:P:P

Gu gør jeg ej;) - siger da også bare mdr - det er kun ift. tigerspringsbogen jeg bruger uger...

Jannie

Anmeld

9. juli 2008

heaven

og forresten...... i følge min bog (vidunderlige uger) er der spring nu her med start midt i uge 50 og frem til midt uge 54..... men det variere jo selvfølgelig...

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.