Ville i benytte jer af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

315 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. juli 2008

Plysbjørnen

et tilbud som dette, hvis i var seriøst økonomisk på røven...

Danfoss Medarbejderfond
Danfoss Medarbejderfond er en social fond, der har til formål at yde hjælp i form af blandt andet personlig rådgivning og personlig økonomisk støtte.

Fondens formål
Danfoss Medarbejderfond er en social fond med hjemsted i Nordborg Kommune. Fonden er en selvejende institution, der har til formål at yde hjælp i form af blandt andet personlig rådgivning og personlig økonomisk støtte.

Hjælpen kan ydes til alle medarbejdere, deres nærmeste pårørende samt veteraner hos Danfoss i Danmark. Helt konkret hedder det i fondens vedtægter § 2:
»Det er fondens formål at yde økonomisk støtte under enhver form til personer, der enten er eller har været ansat i Danfoss A/S eller ét med Danfoss A/S associeret selskab i Danmark og til sådanne personers pårørende, som efter bestyrelsens skøn kan anses at have behov herfor«.
Det betyder bl.a. at Sauer-Danfoss også er omfattet.
Det er fondens bestyrelse, der i hver enkelt situation vurderer, om der kan ydes hjælp, og i givet fald i hvilken form.

Den ydede støtte må gives for højst ét år ad gangen og den må ikke have karakter af pension, tilskud til pension, eller i øvrigt være af pensionslignende karakter.

Bemærk: Medarbejderfonden er omfattet af loven om tavshedspligt !

Sagen er rent ud sagt at vi er økonomisk hårdt træng... Og er af flere blevet rådet til at kontakte "Fonden" om de kunne hjælpe... Det er noget med at de endevender ens økonomi og vurdere om de kan hjælpe... Det ville kunne f.eks. være at de låner mig 50000 til at indfri min bankgæld, så skal jeg måske betale 1000 kr pr måned i stedet for 2000 kr som nu, og ja renter er der ikke noget af...

Er lidt på herrens mark...

Betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2008

Loggidut

hvis der ingen renter er, og de kan hjælpe, så klart ja...jeg vil sgu også arbejde der!;)

Anmeld

9. juli 2008

Nadi

Jeg ville da også ta hvad jeg kunne få af hjælp. Til jul kan man få hjælp af Frelsens Hær der deler ud så julen bliver mere overkommelig, det overvejede vi om vi skulle benytte os af da vores økonomi også er meget stram, og vi ved vel alle hvor dyr julen er...

Så jo helt sikkert. I kan jo altid søge om støtte og se hvad der sker.

-Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.