Nu ligger jeg så her på OUH !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2010

morethanperfect

SanneBoe skriver:

Jeg fik hvert fald besked på at gå hjem og ligge mig på sofaen de sidste 2 mdr, jeg måtte ikke engang løfte en gaffel, dog kunne jeg dog ikke helt det, men passede meget på, jeg havde altid døjet med en masse plukveer, og det var der naturligvis også da jeg blev sendt hjem, men der var ingen der troede på at jeg ville gå næsten tiden ud, jeg håber for dig at du kommer så langt som overhovedet muligt, for når man har født, er ens ønske ikke at ligge på sygehuset

Åh gud .. Måtte du så heller ikke gå i bad ??? :O

Ja , jeg håber godt nok også at han blir derinde endnu ! Men nu har jeg fået af vide jeg skal op og gå i dag , og hvis jeg fik veer af det , skulle jeg bli , men hvis ikke , skal jeg hjem i morgen ..

De siger godt nok jeg har mange plukveer men kan ikke mærke dem overhovedet .. Håber på det bedste .. Og nej , har ikke specielt meget lyst til at ligge herinde med ham , når han ligger i kuvøse og jeg ikke kan røre ham eller noget Det må være det værste !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2010

Faith

morethanperfect skriver:

Ja okay .. Jeg har også fået det lungemodner , og har kun plukveer nu .. Fik du af vide hvorfor du fik veer så tidlig ??

Man er rigtig godt hjulpet når man har fået lungemodner. Så har barnet meget større chance for at klare sig hvis det skulle komme for tidligt.

Nej jeg fik ingen forklaring på hvorfor jeg pludselig fik veer. Nok bare et af naturens luner.

Håber du slap med forskrækkelsen og at din baby først ser dagens lys om mange uger

Anmeld

17. august 2010

morethanperfect

smillaluna skriver:

Man er rigtig godt hjulpet når man har fået lungemodner. Så har barnet meget større chance for at klare sig hvis det skulle komme for tidligt.

Nej jeg fik ingen forklaring på hvorfor jeg pludselig fik veer. Nok bare et af naturens luner.

Håber du slap med forskrækkelsen og at din baby først ser dagens lys om mange uger

Ja .. Er også meget rolig nu hvis de har styr på hvad der skal ske ..

Ja , det vel bare fordi de gerne vil ud til deres mor ..

Prøver og se det positive på det hele , men syns godt nok det hårdt både fysisk og psykisk ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.