Nu ligger jeg så her på OUH !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.513 visninger
12 svar
0 synes godt om
16. august 2010

morethanperfect

Ja , så fik jeg veer, to en halv måned for tidligt :/

Heldigvis fik jeg noget ve stoppende medicin som hjalp så de er forsvundet nu . Men har bare været så nervøs . Han er jo så lille endnu !  Det heler tyder godt , så regner med at komme hjem Torsdag hvis det hele går som det skal .. Er så blevet flyttet fra fødegangen til svangre klinikken i dag, hvilket er lidt mere beroligende .. ! 

Er der nogen der har stået i min situation , hvor i har født eller hvor i er blevet sendt hjem igen ??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

karina1980

stod der for 9 år siden, blev stoppet i uge 30, og igen i uge 34, hvor jeg fik lunge modende og fødte i uge 36+6 en helt igennem velbåren dreng.

1 gang var jeg indlagt i 1 uge, anden gang i 2 uger fordi det ikke helt stoppede med det samme og jeg skulle aflastes max(måtte ikke engang gå på toilet)

men selv for 9 år siden følte jeg mig i gode hænder

Anmeld

16. august 2010

morethanperfect

karina1980 skriver:

stod der for 9 år siden, blev stoppet i uge 30, og igen i uge 34, hvor jeg fik lunge modende og fødte i uge 36+6 en helt igennem velbåren dreng.

1 gang var jeg indlagt i 1 uge, anden gang i 2 uger fordi det ikke helt stoppede med det samme og jeg skulle aflastes max(måtte ikke engang gå på toilet)

men selv for 9 år siden følte jeg mig i gode hænder

Holda op .. Syns det er forfærdelig og gå rundt i den uvished om ikke at ane hvad der skal ske

Jeg måtte heller ikke gå på toilettet i starten(AD) men må jeg heldigvis godt nu

Anmeld

16. august 2010

Hvem?

morethanperfect skriver:

Ja , så fik jeg veer, to en halv måned for tidligt :/

Heldigvis fik jeg noget ve stoppende medicin som hjalp så de er forsvundet nu . Men har bare været så nervøs . Han er jo så lille endnu !  Det heler tyder godt , så regner med at komme hjem Torsdag hvis det hele går som det skal .. Er så blevet flyttet fra fødegangen til svangre klinikken i dag, hvilket er lidt mere beroligende .. ! 

Er der nogen der har stået i min situation , hvor i har født eller hvor i er blevet sendt hjem igen ??? 

Jeg gik i veer i uge 30, da jeg blev klemt af min hest, var indlagt på fødegangen hvor de troede det gik helt galt og i fødsel, efter 3 dage fik de det heldigvis stoppet, lå på fødegangen til obs. i 14 dage og blev hjemsendt, fødte i uge 39+3 en perfekt dreng der er sund og rask :O)

Så det skal nu nok gå, nu hvor de har fået det stoppet og du er flyttet fra fødegangen

Anmeld

16. august 2010

karina1980

morethanperfect skriver:

Holda op .. Syns det er forfærdelig og gå rundt i den uvished om ikke at ane hvad der skal ske

Jeg måtte heller ikke gå på toilettet i starten(AD) men må jeg heldigvis godt nu

altså jeg blev sendt hjem med beskeden om at slappe af og passe på mig selv og havde jeg gjort det, tror jeg bestemt hellere ikke jeg var endt i fødsel.

men altså de fleste ender med at føde til termin, alligevel,

har de slet ikke fortalt dig omkring dine odds. for at fuldføre graviditeten uden problemer

Anmeld

16. august 2010

Faith

Jeg fik veer med tvillingerne i uge 26+4 og røg direkte til Skejby hvor jeg fik vehæmmende og lungemodner. Lå der i 1 uge indtil jeg kun havde plukveer tilbage. Fødte dem i uge 33+3.

Anmeld

16. august 2010

morethanperfect

SanneBoe skriver:

Jeg gik i veer i uge 30, da jeg blev klemt af min hest, var indlagt på fødegangen hvor de troede det gik helt galt og i fødsel, efter 3 dage fik de det heldigvis stoppet, lå på fødegangen til obs. i 14 dage og blev hjemsendt, fødte i uge 39+3 en perfekt dreng der er sund og rask :O)

Så det skal nu nok gå, nu hvor de har fået det stoppet og du er flyttet fra fødegangen

Holda op .. Kan det mon skyldes at jeg har overanstreng mig så ?? .. For aner ikk hvorfor jeg pludselig fik veer Men det tog godt nok læn ge for dem at stoppe dem ?? Men der var intet da du blev sendt hjem ??

Anmeld

16. august 2010

morethanperfect

karina1980 skriver:

altså jeg blev sendt hjem med beskeden om at slappe af og passe på mig selv og havde jeg gjort det, tror jeg bestemt hellere ikke jeg var endt i fødsel.

men altså de fleste ender med at føde til termin, alligevel,

har de slet ikke fortalt dig omkring dine odds. for at fuldføre graviditeten uden problemer

Okay .. Nej de har slet ikk sagt noget .. Det er kun en børnlæge der fortalte om hvis han nu blev født nu osv..

Anmeld

16. august 2010

morethanperfect

smillaluna skriver:

Jeg fik veer med tvillingerne i uge 26+4 og røg direkte til Skejby hvor jeg fik vehæmmende og lungemodner. Lå der i 1 uge indtil jeg kun havde plukveer tilbage. Fødte dem i uge 33+3.

Ja okay .. Jeg har også fået det lungemodner , og har kun plukveer nu .. Fik du af vide hvorfor du fik veer så tidlig ??

Anmeld

17. august 2010

Hvem?

morethanperfect skriver:

Holda op .. Kan det mon skyldes at jeg har overanstreng mig så ?? .. For aner ikk hvorfor jeg pludselig fik veer Men det tog godt nok læn ge for dem at stoppe dem ?? Men der var intet da du blev sendt hjem ??

Jeg fik hvert fald besked på at gå hjem og ligge mig på sofaen de sidste 2 mdr, jeg måtte ikke engang løfte en gaffel, dog kunne jeg dog ikke helt det, men passede meget på, jeg havde altid døjet med en masse plukveer, og det var der naturligvis også da jeg blev sendt hjem, men der var ingen der troede på at jeg ville gå næsten tiden ud, jeg håber for dig at du kommer så langt som overhovedet muligt, for når man har født, er ens ønske ikke at ligge på sygehuset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.