Fæler mig lidt snydt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2010

LISBETH:-)

Rosa skriver:

Hahaha

Ja mit fremmelige barn sagde jo så sit første ord som 4 mdr gammel i flyet hvor han kiggede op på den søde stewardesse som pludrede babysprog til ham og sagde "haaaj" Hehe, hun blev virkelig paf! Og jeg med! Men hvornår det første rigtige ord kommer - tja... Det vil tiden vise.

Ja, han er sku fremmelig

Jeg kan huske at jeg dengang glædede mig heeeelt vildt til hun ville snakke. Efter hun havde sagt far, kom der lynhurtigt rigtig mange flere ord på. Og hun har altid været sprogligt langfremme af sin alder. Hun er lige blevet sprogtestet i bh og hun kan sammensætte meget længere sætninger end andre børn i hendes alder. Men altså seriøst så snakker hun helt vildt, og hele tiden. Puha nogen gange tager jeg mig selv i at tænke: Bare hun dog ville være stille lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2010

dorthemus skriver:

hihihi...der er ikke noget der er så skidt at det ikke er godt for noget

hi hi nej, men tro mig hun har lært og sige mor siden. Alene i dag tror jeg at hun har sagt mor 10.000.000 gange. Bliver sku bims i låget indimellem.

Anmeld

18. september 2010

vingummibamse

Noah´s første ord var også Vov-vov og jeg mener han var lige knap 6 mdr.

Anmeld

18. september 2010

AnneBJ

lisbeth2910 skriver:

Ja, han er sku fremmelig

Jeg kan huske at jeg dengang glædede mig heeeelt vildt til hun ville snakke. Efter hun havde sagt far, kom der lynhurtigt rigtig mange flere ord på. Og hun har altid været sprogligt langfremme af sin alder. Hun er lige blevet sprogtestet i bh og hun kan sammensætte meget længere sætninger end andre børn i hendes alder. Men altså seriøst så snakker hun helt vildt, og hele tiden. Puha nogen gange tager jeg mig selv i at tænke: Bare hun dog ville være stille lidt

Hehe i min barnets bog min mor har lavet står der "du er SÅ god til at snakke, vi er meget stolte af dig .. .men bare du også ville tie stille engang imellem "

Mit første ord var "pip" skarpt efterfulgt af "det?"

Anmeld

18. september 2010

AnneBJ skriver:

Hehe i min barnets bog min mor har lavet står der "du er SÅ god til at snakke, vi er meget stolte af dig .. .men bare du også ville tie stille engang imellem "

Mit første ord var "pip" skarpt efterfulgt af "det?"

Ha ha ja det er præcis sådan jeg har det.

Men æblet falder sjældent langt fra stammen, der findes folk der vil påstå at jeg også godt kan sige lidt  

Da jeg var barn og gik i bh skulle jeg spise frokost alene før alle de andre, fordi jeg snakkede så meget at jeg ikke fik spist min mad, og det gjorde de andre ved mit bord heller ikke

Anmeld

18. september 2010

AnneBJ

lisbeth2910 skriver:

Da jeg var barn og gik i bh skulle jeg spise frokost alene før alle de andre, fordi jeg snakkede så meget at jeg ikke fik spist min mad, og det gjorde de andre ved mit bord heller ikke

Haha... jeg nåede bare aldrig at blive færdig med det måltid jeg var i gang med - både ude og hjemme - fordi jeg snakkede så meget

Anmeld

18. september 2010

FruEllingsen

Nybagt mor skriver:

Tak for indlæg..

Næste ord er kommet på banen - tis tis (det plejer vi at sige når vi er ved at tage bleen af for at få ham til at tisse en sidste gang inden den kommer helt af...)

Vi venter stadig på far og mor herhjemme

Ej hvor sødt

Anmeld

18. september 2010

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

hi hi nej, men tro mig hun har lært og sige mor siden. Alene i dag tror jeg at hun har sagt mor 10.000.000 gange. Bliver sku bims i låget indimellem.

Det kan jeg SLET slet ikke forestille mig, at jeg blir...

Anmeld

18. september 2010

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Ha ha ja det er præcis sådan jeg har det.

Men æblet falder sjældent langt fra stammen, der findes folk der vil påstå at jeg også godt kan sige lidt  

Så kan jeg vist godt regne med, at der blir en værre knevren herhjemme når Runa blir større

Nårh hvor synd at du skulle spise for dig selv

Anmeld

18. september 2010

MorTilGustav

Gustav har nogle uger nu konsekvent sagt MAM når han sidder i højstolen om morgenen og venter på hans grød bliver klar. Jeg kan se han ved hvad der venter, når han går amok med sit MAM MAM MAM MAM så synes lidt det tæller som et "rigtigt" ord når han siger det bevidst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.