Fæler mig lidt snydt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.528 visninger
21 svar
0 synes godt om
16. august 2010

Nybagt mor

Havde besøg af min sp for en uges tid siden, som inde ved puslebordet siger - næh  - så er han begyndt at sige sit første ord var!

Blev helt paf, han er 9 mdr, og troede slet ikke det kom endnu, men den var god nok - han siger faktisk vov vov - er bare os der ikke har lyttet ordetlig efter og taget det for baby pludder!

Så tænk at det ikke engang var os selv der skulle opdage det første ord

Hvad var jeres barns første ord?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2010

Lone Jakobsen

Nybagt mor skriver:

Havde besøg af min sp for en uges tid siden, som inde ved puslebordet siger - næh  - så er han begyndt at sige sit første ord var!

Blev helt paf, han er 9 mdr, og troede slet ikke det kom endnu, men den var god nok - han siger faktisk vov vov - er bare os der ikke har lyttet ordetlig efter og taget det for baby pludder!

Så tænk at det ikke engang var os selv der skulle opdage det første ord

Hvad var jeres barns første ord?

faldt lige over denne tråd. ved godt den er lidt gammel.

Rasmus sagde ja ja første gang, det næste var baby og så kom faaar

Anmeld

18. september 2010

TbCp

Livas første "ord" var "Bøh" der var hun 10mdr.

Anmeld

18. september 2010

Ida.

Annikas første ord var "hej" - kan ikke huske, hvor gammel hun var, men vil skyde, at hun var omkring 9-10 mdr. Linas første ord var "Tak", der var hun 8 mdr

Anmeld

18. september 2010

Nybagt mor

Tak for indlæg..

Næste ord er kommet på banen - tis tis (det plejer vi at sige når vi er ved at tage bleen af for at få ham til at tisse en sidste gang inden den kommer helt af...)

Vi venter stadig på far og mor herhjemme

Anmeld

18. september 2010

LISBETH:-)

Amalie's første ord var - til mor's store ærgelse - far. Det var da hun var 8 mdr. Siden hen viste det sig at det var en GOD ting at hun kunne sige far. For så var det ham hun heeeeele tiden kaldte på

Anmeld

18. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
lisbeth2910 skriver:

Amalie's første ord var - til mor's store ærgelse - far. Det var da hun var 8 mdr. Siden hen viste det sig at det var en GOD ting at hun kunne sige far. For så var det ham hun heeeeele tiden kaldte på

Hahaha

Ja mit fremmelige barn sagde jo så sit første ord som 4 mdr gammel i flyet hvor han kiggede op på den søde stewardesse som pludrede babysprog til ham og sagde "haaaj" Hehe, hun blev virkelig paf! Og jeg med! Men hvornår det første rigtige ord kommer - tja... Det vil tiden vise.

Anmeld

18. september 2010

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

hihihi...der er ikke noget der er så skidt at det ikke er godt for noget

Anmeld

18. september 2010

Mathilde

Celina var også 9mdr og hun sagde JA og kort tid efter HVA DET og det bliver sagt rigtig mange gange i løbet af en dag.

Anmeld

18. september 2010

Sommerfuglelarven

Folk mener jo at jeg er åndssvag, når jeg fortæller hvornår min datter sagde hendes første ord. Men der er ingen tvivl, og hun fortsatte med at sige det flere gange dagligt efterfølgende. Hun var 4½ mdr gammel, og ordet var "muuuaaarhhh" (mor), jeg var helt forskrækket første gang hun sagde det, og troede ikke på det, før hun havde sagt det dagligt i et par dage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.