Næste år...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

330 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. juli 2008

Nadi

når Oliver fylder år så tror jeg bare han ønsker sig penge. Vi har fået nogle rigtig gode gaver, men så er der også bare nogle som der irritere mig lidt. Jeg ved godt det er en lille ting, men det er bare hver gang at han får gaver at det sker. Jeg har beklaget mig til jer før, men nu kommer der altså lige noget mere. I fødselsdagsgave har Oliver fået et par bukser i str 86, men han har i forvejen de bukser i str 80 og 86. Og så spørg jeg efter bon'en, men de kan ikke byttes!! Hvorfor giv en gave, med mindre man er 100% sikker i sin sag, der ikke kan byttes? Og så fik kan også et keyboard med en masse små knapper og alt muligt andet, og det er såmænd også til børn der er 3+, og på ønskeseddelen havde jeg skrevet 1-1½ år! Hvorfor kommer de så med sådan noget?? Alt andet er bare perfekt, men der er bare lige de der to trælse gaver. Jeg gider bare snart ikke mere, for det er ikke første gang han får noget hvor jeg bare tænker WHAT?? Så ja næste år bliver det bare til penge, så kan vi selv købe det vi synes han skal have og det der er passende at giv ham. -Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2008

Mikkelmusen

Jeg har i bunden af ønskesedlen skrevet: husk byttemærke!

Så må de ta det som de vil. Jeg hader også sådan noget.

Christina

Anmeld

9. juli 2008

bette

åhh belastende alligevel..!! der er bare nogen der skal have det ind med gravkoen..

synes egentlig ikke mikkel blev særlig forkælet.. synes ik der var så mange gaver til ham.. og dem der var var egentlig ikke så dyre heller..
ved godt det er tanken der tæller.. men mener bare godt man kunne gøre lidt mere ud af det på hans 1 års fødselsdag..

men så er det jo godt han har gaver til gode fra mor og far.. (L)

Anmeld

9. juli 2008

Marco2

Synes måske bare man skal være glad for at barnet overhovedet får noget. Det er ikke alle der er det forundt....

AG

Anmeld

9. juli 2008

Kaufie

Helt enig i at man skal være glad for at barnet får gaver - men ja, William har også fået et par gaver, som jeg har undret mig en del over.... Fx har vi 3-4 kasser lego til børn fra 5-7 år..... Ikke på vilkår om jeg vil give ham dem - og vi har kun pakket den ene op for at bygge modellen fordi det var farmor, der er den glade giver...... Men den står laaangt oppe på en af de øverste hylder - og William får end ikke lov at se på den - for så er der ikke ro før han får lov at røre - og DET får han ikke lov til.

Anmeld

9. juli 2008

Loggidut

ja den var sgu træls Nadi...men når Olli bliver ældre vil han elske det keyboard!

hmmm, det er lidt lige som at give børnene en julegave hvor der skal batteri i, og så har man undladt at ligge dem ved! altså det kan pisse mig af, og derfor elskede jeg mine juler hjemme hos min mor og far, den gamle havde sgu altid alle slags batterier liggende...skal vi kalde det selvregulerende løn, som elektriker?

men jeg elskede ham for at havde reddet mange mange juler!

det er bare nedtur med gaver man ikke kan bruge eller bytte

Anmeld

9. juli 2008

Nadi

Jeg er skam også super glad for at han får gaver og at de gider fejre mit barns første fødselsdag. Men jeg kan ikke rigtig ta mig af at andre børn ikke har det lige sådan, og synes godt at jeg må have den mening at det er træls at de gang på gang kommer med ting han ikke kan bruge. For som Mette K. skriver så vil jeg ikke have at han skal lege med det nu, og det skal ikke bare ligge i et skab i 2 år og samle støv det keyboard. Og jeg er træt af at bukserne ikke kan byttes når han nu har dem i forvejen, så ville det være rart at jeg kunne gå ind i butikken og finde et andet par!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.