Hej Sille :)
Håber snart at humøret vender hos dig - vil lige fortælle at jeg har haft det ligesådan her omkring Lui´s fødselsdag i torsdags... Nu ved jeg ikke hvorfor I var indlagt bagefter og du var syg - gætter lidt på præ eclamsi? Jeg blev meget syg med præ eclamsi og var indlagt i 5 dage før Lui kom til verden ved aks 5 uger for tidligt. Det var enormt voldsomt og jeg blev endnu sygere efter Lui´s fødsel end før, blodtryk (198/130 i gennemsnit) ville ikke falde, blodplader ville ikke stige og lever og nyrer havde det ikke godt. Lui var på neo i en uge før vi fik ham op til os og vi kom først hjem da han var en lille måned gammel. Det var en ret så heftig ting at opleve ud over at være blevet mor og den har været svær at komme over. Jeg har været ulykkelig over forløbet mange gange, for jeg føler mig snydt for den romantiske drøm om at føde og komme hjem kort efter - helt uden drama :)
Nå, det blev en lang smøre om mig - sowwy - vil egentlig bare sige at jeg godt ved hvor følsom og tænksom man lige kan blive her hvor der er gået et helt år siden guldet kom (L) Og især hvis det ikke lige skete så´en lige "efter bogen".
Stort (H) til dig og tillykke med Freja på søndag :)
Gry.
Anmeld