Hej alle..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

295 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. juli 2008

Sille

Er lige lidt fraværende for tiden.. mit overskud er helt nede og vende.. ved egentlig ikke hvorfor.. har det bare skidt indeni... anyways.. ville bare sige at jeg kigger med på sidelinjen og stadig er her..

Tillykke til alle de skønne unger der allerede har haft fødselsdag..:) kan ikke forstå det er Frejas tur på søndag.. gennemlever hele fødslen og hele indlæggelsesperioden efter fødslen igen og igen i øjeblikket.. Det er en mærkelig ting, ønsker på en måde at være tilbage.. selvom jeg var super syg.. så var det en fantastisk tid at ligge der fuldstændig i symbiose alene med Freja på sygehuset... bare os to.. ingen til at forstyrre... mærkeligt...

Nå.. vrøvl fra mig.. ville bare give lyd...

-sille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2008

Gryer

Hej Sille :)

Håber snart at humøret vender hos dig - vil lige fortælle at jeg har haft det ligesådan her omkring Lui´s fødselsdag i torsdags... Nu ved jeg ikke hvorfor I var indlagt bagefter og du var syg - gætter lidt på præ eclamsi? Jeg blev meget syg med præ eclamsi og var indlagt i 5 dage før Lui kom til verden ved aks 5 uger for tidligt. Det var enormt voldsomt og jeg blev endnu sygere efter Lui´s fødsel end før, blodtryk (198/130 i gennemsnit) ville ikke falde, blodplader ville ikke stige og lever og nyrer havde det ikke godt. Lui var på neo i en uge før vi fik ham op til os og vi kom først hjem da han var en lille måned gammel. Det var en ret så heftig ting at opleve ud over at være blevet mor og den har været svær at komme over. Jeg har været ulykkelig over forløbet mange gange, for jeg føler mig snydt for den romantiske drøm om at føde og komme hjem kort efter - helt uden drama :)
Nå, det blev en lang smøre om mig - sowwy - vil egentlig bare sige at jeg godt ved hvor følsom og tænksom man lige kan blive her hvor der er gået et helt år siden guldet kom (L) Og især hvis det ikke lige skete så´en lige "efter bogen".

Stort (H) til dig og tillykke med Freja på søndag :)

Gry.

Anmeld

9. juli 2008

ivfmarie

Hmmm, søde Sille..
Du lyder lidt trist - er du ok? Det er vel en helt naturlig ting at minder kommer nu - jeg har også set på billeder fra fødsel og de første dage i dag - og har en lidt sjov følelse indeni.
Jeg håber da ikke at der er andet "galt" end bare lidt nostalgi og memorytrip.

Ellers ved du jo at du bare kan læsse af her hos de skøre tøser.

Marie (H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.