Gruppens medlemmer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

309 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. juli 2008

Nadi

Jeg nørdede lige lidt og var inde og kigge på gruppen medlemmer, og der er faktisk mange der slet ikke har skrevet indlæg. Laver de en Tynen eller (?) Ja jeg tænker bare hvorfor være medlem af en side som man ikke skriver på?? Og hva er der blevet af nogle af de andre??

Ja jeg har ikke rigtig noget at lave indtil jeg skal på arbejde, jo jeg skal lige have hængt noget tøj op.

Ja hva vil jeg med det her indlæg?? Undrede mig bare og ville høre om jeg er den eneste?

-Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2008

Gryer

Hej Nadi :D

Jeg er medlem fordi jeg fanger mange gode råd ved at læse med på disse sider - har sjældent noget at bidrage med som ikke allerede er blevet skrevet - og har heller ikke tid til at være så aktiv herinde. Men har jeg et problem med Lui, så er der stort set altid én eller to der har oprettet en tråd om det samme prob - og så suger jeg til mig af alskens tips, tricks, gode råd osv ;)

Men føler mig - på trods af manglende skriverier - som en del af "gruppen". Tror egentlig der er mange der bare er med på en kigger (C)

(H) Gry & Lui

Anmeld

9. juli 2008

sbs78

Hejsa
jeg er her inde hver dag og flere gange om dagen:P:) Jeg skriver ikke så meget, men læser med fra side af ;)
Får mange råd fra jer andre af, og så er det også lidt hyggelige at læse alle de sjove lidlæg :):))

(H) sidsel og Freja

Anmeld

9. juli 2008

Joan ( Smallie )

Ja jeg skriver heller ikke meget i tiden men det er fordi jeg er træt.
Havde helt glemt hvor træt man bliver når man er gravid;) og når det her hjemme så også lige skal hænge sammen og arbejde der skal passes så er der ikke meget overskud til jer tøser. Men læser med hverdag. Kan jo ikke undvære jer(L)

Joan som helt havde glemt hvordan det er at være gravid:$

Anmeld

9. juli 2008

Helle30

Heysan Gryer! Dig har jeg aldrig lagt mærke til før:-o:). Jeg synes jo, her er hyggeligere, jo flere der skriver, men jeg har da også dage, hvor jeg ikke orker andet end lige at kigge, hvad der er foregået siden sidst. Det er også det, jeg synes er fedt ved vores gruppe. Man er lige velkommen om man skriver 1 eller 19 indlæg om dagen - Nåhja, - eller 55 for den sags skyld. Smallie! Jeg havde s'gi også glemt, hvordan det er at være gravid. Jeg har ikke rigtig nogen gener ud over den dér larmende, bedøvende træthed, - men den er nu ikke så nem at pleje, som da jeg ventede Sofie. Nu er der jo lissom én, der ikke kan undvære mig og min "service". Dé som er begynd at arbejde, har jo også måttet drosle noget ned på antallet af online-timer, og sådan må det nok være. Jeg er dog ikke i tvivl om, at vi nok skal holde sammen alligevel. Om ikke for altid - så næsten(L). - Helle, som æsker jer allesammen. Hvem var det i grunden, der engang skrev det dér "æsker"? Det var én, hvis datter havde sagt det til hende en dag....

Anmeld

9. juli 2008

Plysbjørnen

Jeg er men dog ikke helt så skrivende som i andre...

jo det er hårdt at være gravid, så være glad for at du ikke er i 26+1 for så har du en stor mave og barn der ikke kan gå... Puha hvor hårdt...

Betina

Anmeld

9. juli 2008

ivfmarie

Jeg tror da at det er helt normalt ikke at være så aktiv - jeg tror faktisk at vi (de super-over-aktive julimødre) er de unormale!
Da jeg ventede Freja var jeg på NB under hele graviditet, og skrev måske 3 (TRE!!) indlæg!! Og det var faktisk også først et par måneder før Maltes termin at der virkelig kom ild i mit tastatur 8(

Jeg syns det er helt ok at der sidder mange og kigger med uden at skrive - ingen snigeri over det.

Marie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.