Heysan Gryer! Dig har jeg aldrig lagt mærke til før:-o:). Jeg synes jo, her er hyggeligere, jo flere der skriver, men jeg har da også dage, hvor jeg ikke orker andet end lige at kigge, hvad der er foregået siden sidst. Det er også det, jeg synes er fedt ved vores gruppe. Man er lige velkommen om man skriver 1 eller 19 indlæg om dagen - Nåhja, - eller 55 for den sags skyld.
Smallie! Jeg havde s'gi også glemt, hvordan det er at være gravid. Jeg har ikke rigtig nogen gener ud over den dér larmende, bedøvende træthed, - men den er nu ikke så nem at pleje, som da jeg ventede Sofie. Nu er der jo lissom én, der ikke kan undvære mig og min "service".
Dé som er begynd at arbejde, har jo også måttet drosle noget ned på antallet af online-timer, og sådan må det nok være.
Jeg er dog ikke i tvivl om, at vi nok skal holde sammen alligevel. Om ikke for altid - så næsten(L).
- Helle, som æsker jer allesammen. Hvem var det i grunden, der engang skrev det dér "æsker"? Det var én, hvis datter havde sagt det til hende en dag....
Anmeld