Av, hjælp hvad mon dette er!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.346 visninger
18 svar
0 synes godt om
16. august 2010

Enayia

Åh jeg har lige haft en yderst ubehagelig oplevelse. Det er dog ikke første gang det sker, men er sket nogle gange før med flere dages mellemrum.

Snakker altså lige rent ud af posen.

Lige pludselig får jeg bare helt vild ondt i maven/underlivet og føler lidt det trykker på tarmen og murrer i lænden samtidig jeg får skide ondt i maven. SÅ skal jeg bare på toilettet (altså skide, sorry) Pludselig får jeg bare sådan nogle kramper i maven og maven er helt kold, føler så bare ikke jeg rigtig kan komme af med noget og det trykker, presser og gør så ondt jeg bare tuder, bliver bange og får svedetur.

Jeg har tænkt flere gange, ej nu skal du til lægen, men næste dag er det væk og så er jeg flov over ringe og sige, jeg altså havde ondt i maven igår men ikke nu.

Nu er dette sket nogle gange og ville spørge jer andre om i måske har prøvet noget lignene, om det kan være normalt. Jeg er lige gået in i 16 uge næsten nu.

Om ikke andet hvis det nu kommer igen i dag, hvor ringer jeg lige hen, man kan jo kun snakke med sin læge om morgenen og jeg skal først til det første jordmoder besøg her d. 24.

Hvad gør man lige, og er der noget jeg selv kan gøre for at slippe for dette onde?

Håber i kan hjælpe mig er helt lost

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Ni-ko-li-ne

ring til lægen og få en tid... det lyder til at du er ved at opbygge en forstoppelse...

Anmeld

16. august 2010

Enayia

Ni-ko-li-ne skriver:

ring til lægen og få en tid... det lyder til at du er ved at opbygge en forstoppelse...

Yiiiks, ja du har nok ret det er bedre bare ringe og få en tid. Hellere en gang for meget! Tak for dit svar!

Knus

Anmeld

16. august 2010

B&J

Enayia skriver:

Yiiiks, ja du har nok ret det er bedre bare ringe og få en tid. Hellere en gang for meget! Tak for dit svar!

Knus

Ja lyder også som noget forstoppelse tager du jernpiller??? kan være du skal over på noget HUSK de gør så ens mave går iorden

Anmeld

16. august 2010

Enayia

B&J skriver:

Ja lyder også som noget forstoppelse tager du jernpiller??? kan være du skal over på noget HUSK de gør så ens mave går iorden

Jeg stoppede lidt med jern piller, for de gjorde det så meget værre, men synes nu det bliver ved alligevel, og nu har jeg dårlig samvittighed over jeg ikke tager de jern piller :/

Ja jeg tror også det er noget forstoppelse halløj. Bare underligt det kommer så pludseligt! Æv, så må vi se hvad den kære doktor mand synes. Håber ikke jeg skal spise nogle vederstyggelige svesker :p

Anmeld

16. august 2010

B&J

Enayia skriver:

Jeg stoppede lidt med jern piller, for de gjorde det så meget værre, men synes nu det bliver ved alligevel, og nu har jeg dårlig samvittighed over jeg ikke tager de jern piller :/

Ja jeg tror også det er noget forstoppelse halløj. Bare underligt det kommer så pludseligt! Æv, så må vi se hvad den kære doktor mand synes. Håber ikke jeg skal spise nogle vederstyggelige svesker :p

Tror du skal nævne HUSK hvis han ikke gør det er bar fiber som gør din afføring bliver helt alm... jeg måtte stoppe med mine jern fordi jeg har haft problemer meget voldsom med hård mave og blod osv... og spiser stadig husk for mit er afføring er helt alm.. og det anbefalder de også vis ens mave er træng

Anmeld

16. august 2010

Enayia

B&J skriver:

Tror du skal nævne HUSK hvis han ikke gør det er bar fiber som gør din afføring bliver helt alm... jeg måtte stoppe med mine jern fordi jeg har haft problemer meget voldsom med hård mave og blod osv... og spiser stadig husk for mit er afføring er helt alm.. og det anbefalder de også vis ens mave er træng

Ahhm, jamen det var også præcis sådan jeg fik det med jern tabletterne. Det vil jeg helt klart nævne! Tusind tak for det råd, hvis det kan hjælpe mod det ville det da bare være guld!

Det er også bare så typisk mig at blive bange så nemt, ihh!

Tak for svaret

Anmeld

16. august 2010

B&J

Enayia skriver:

Ahhm, jamen det var også præcis sådan jeg fik det med jern tabletterne. Det vil jeg helt klart nævne! Tusind tak for det råd, hvis det kan hjælpe mod det ville det da bare være guld!

Det er også bare så typisk mig at blive bange så nemt, ihh!

Tak for svaret

nej det er overhovede ikke sjovt og slet ikke når man får ondt i maven for der er den lille jo også... og den kan sagtens trykke lige på din tarme

Anmeld

16. august 2010

Enayia

B&J skriver:

nej det er overhovede ikke sjovt og slet ikke når man får ondt i maven for der er den lille jo også... og den kan sagtens trykke lige på din tarme

Uhh det er nu dejligt at blive lidt beroliget, og ja det har du fuldstændig ret i!

Anmeld

16. august 2010

L.J.L

Den der smerte havde jeg også tit under graviditeten, og fandt ud af at det tit havde noget at gøre med luft der var i klemme. Det gik som regel væk hvis jeg slog en stor prut, haha, lyder sjovt men sådan var det Kunne også tit hjælpe at bøvse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.