Åh jeg har lige haft en yderst ubehagelig oplevelse. Det er dog ikke første gang det sker, men er sket nogle gange før med flere dages mellemrum.
Snakker altså lige rent ud af posen.
Lige pludselig får jeg bare helt vild ondt i maven/underlivet og føler lidt det trykker på tarmen og murrer i lænden samtidig jeg får skide ondt i maven. SÅ skal jeg bare på toilettet (altså skide, sorry) Pludselig får jeg bare sådan nogle kramper i maven og maven er helt kold, føler så bare ikke jeg rigtig kan komme af med noget og det trykker, presser og gør så ondt jeg bare tuder, bliver bange og får svedetur.
Jeg har tænkt flere gange, ej nu skal du til lægen, men næste dag er det væk og så er jeg flov over ringe og sige, jeg altså havde ondt i maven igår men ikke nu.
Nu er dette sket nogle gange og ville spørge jer andre om i måske har prøvet noget lignene, om det kan være normalt. Jeg er lige gået in i 16 uge næsten nu.
Om ikke andet hvis det nu kommer igen i dag, hvor ringer jeg lige hen, man kan jo kun snakke med sin læge om morgenen og jeg skal først til det første jordmoder besøg her d. 24.
Hvad gør man lige, og er der noget jeg selv kan gøre for at slippe for dette onde?
Håber i kan hjælpe mig er helt lost 
Anmeld