Sure hvepse...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

367 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. juli 2008

Rasmine

er hvad vi har i vores indkørsel.
Mille blev stukket i bilen for ca. 14 dage siden.
Igår blev Charlie jagtet af en eddikesur hveps.
Og om aftenen, blev Lars stukket i foden, da han steg ud af bilen.

Nu skal vi vist have fat på EXTERMINATOREN igen, havde fat i dem sidste år, da der var et hvepsebo under udhænget.
Gad vide om de er flyttet til indkørslen (mellem stenene, under hækken)
Altså, gad vide om det er de samme, som er flyttet.

Så pas på hvepsene, piger, her i Viborg er de ret sure og sindssyge.
>(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2008

Helle30

Jeps. Hér er der også dukket en del emsige hvepse op. Jeg synes ellers, de plejer at være mere synlige og utilregnelige i august, men det kan være, det varme vejr har lokket dem tildligere frem.
Jeg er ret ked af de bæster, fordi jeg har hvepseallergi og konstant skal have en færdigblandet injektionssprøjte (epi-pen) med mig. Selv hvis jeg har været nød til at bruge den, skal jeg opsøge læge/ringe 112 med det samme bagefter.
Jeg har fået at vide, at jeg kan blive desensibiliseret ved at få en ganske lille mængde hvepsegift med korte mellemrum over en tidsperiode (ved lægen) og det vil jeg overveje, når jeg ikke længere er gravid.
Indtil videre tror jeg, jeg skal prøve at lokalisere, hvor hvepsene bor, og så vil jeg opsætte et antal hvepsefangere.
Hvad gav I for et besøg af sådan en exterminator Bacon?

- Helle, der hader de elendige kravl - om de så æder nok så mange bladlus

Anmeld

9. juli 2008

Rasmine

Helle, vi havde også sådan en hvepsefanger sidste år, med sukkervand. Det virkede ikke.

Efter at være blevet jagtet idag selv, ringede jeg til de samme skadedyrsbekæmpere.
Kryb-væk hedder de.
Ved ikke hvilket nummer de har nede hos dig, for i vores tlf.bog står der et nummer på Viborg afd.
www.kryb-vaek.dk

Han sagde prisen var steget ifht. sidste år, så nu kostede det 800.- incl. moms.
Sagde så at vi da blev nødt til at få lidt rabat, så han sagde en anden pris.
Om det så er med kvitt. eller ej, aner jeg ikke. ;)

De kommer heldigvis allerede i morgen.

Synes dælme I skal få gjort noget ved dem med det samme, for de er eddersparkme sindssyge.
Ville heller ikke være sjovt for nogen, især ikke dig, at blive stukket.
:(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.