veninder i midtvestjylland (gravid/med barn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2010

bette

LenaJohansen skriver:

Ja det er skønt 

Jeg glæder mig os bare rigtig meget til vores lille pige melder sin ankomst, men der er jo lige nogen mdr endnu med hende 

Hvordan har dine graviditeter så gået ?

den første gik fint.. lige på nær at jeg havde bækkenløsning. 

og med nr. 2 synes jeg godt nok jeg har mange gener ved.. fik allerede bækkenløsning fra uge 15 og har meget vand i kroppen.. kan ik mærke min venstre hånd.. den sover bare.. pga vand. 

jeg har blod og protein i urinen hele tiden, så der bliver holdt godt øje med mig.. 

men det går jo til et godt formål

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

LenaJohansen

bette skriver:

den første gik fint.. lige på nær at jeg havde bækkenløsning. 

og med nr. 2 synes jeg godt nok jeg har mange gener ved.. fik allerede bækkenløsning fra uge 15 og har meget vand i kroppen.. kan ik mærke min venstre hånd.. den sover bare.. pga vand. 

jeg har blod og protein i urinen hele tiden, så der bliver holdt godt øje med mig.. 

men det går jo til et godt formål

Kan jo kun give dig ret i at det går til et godt formål

Men det må bestemt ikke være rart at have alle de gener.. Jeg har heldigvis ingen.. Jo jeg har lidt bækkenløsning, men det er slet ikke så slemt, men sørger os for at slappe så meget af som muligt, for at gøre det være end det er  

Det lyder hvertfald ikk til at du har mistet humøret, det lyder dejligt.. Det er jo ikke alle der er lige seje til at holde ud

Anmeld

16. august 2010

LenaJohansen

Mette88 skriver:

Hejsa.. Velkommen til Jeg bor i Struer.

Mvh. Mette

struer det var da dejlig tæt på  

Anmeld

17. august 2010

bette

LenaJohansen skriver:

Kan jo kun give dig ret i at det går til et godt formål

Men det må bestemt ikke være rart at have alle de gener.. Jeg har heldigvis ingen.. Jo jeg har lidt bækkenløsning, men det er slet ikke så slemt, men sørger os for at slappe så meget af som muligt, for at gøre det være end det er  

Det lyder hvertfald ikk til at du har mistet humøret, det lyder dejligt.. Det er jo ikke alle der er lige seje til at holde ud

hehe har også fået af vide jeg ser temmelig frisk ud i forhold til alle mine gener...  

Anmeld

19. august 2010

Tama

Hejsa

Jeg bor i Tjørring ved Herning sammen med min kæreste og vi venter vores første barn til oktober 

Anmeld

20. august 2010

LenaJohansen

Tama skriver:

Hejsa

Jeg bor i Tjørring ved Herning sammen med min kæreste og vi venter vores første barn til oktober 

Hej med dig  

Det var heller ikk så langt herfra Holstebro.. Og terminerne er os nogenlunde tæt på hinanden Hvordan er din graviditet gået indtil videre ? Min er gået så godt, har ikk haft nogen gener overhovedet, så det er jo bare lækkert

Anmeld

21. august 2010

NatasjaL

LenaJohansen skriver:

Jeg er en pige på 23 år, som venter mig mit første barn. 

Jeg er i den uheldige situation at min kæreste sidder i fængsel, og jeg mangler nogen der deler samme interesser som jeg.. Børn! 

Jeg er papmor til to dejlige piger på 8 og 12 år.. Og har termin den 25 nov, så det kunne være dejligt med nogen der var omkring lige så langt henne og venter første barn 

Jeg er bosat i Holstebro

jeg er 19, har to børn og bor i ikast

Anmeld

22. august 2010

Tama

LenaJohansen skriver:

Hej med dig  

Det var heller ikk så langt herfra Holstebro.. Og terminerne er os nogenlunde tæt på hinanden Hvordan er din graviditet gået indtil videre ? Min er gået så godt, har ikk haft nogen gener overhovedet, så det er jo bare lækkert

Jeg har faktisk haft det utroligt godt må jeg sige - jeg har nydt at være gravid men kan godt mærke at efter uge 30 er det begyndt at være lidt hårdt og jeg har en masse vand i kroppen og øm i underlivet men det er småting i forhold til mange andre ...

Knus Tanja 

Anmeld

27. august 2010

LenaJohansen

Tama skriver:

Jeg har faktisk haft det utroligt godt må jeg sige - jeg har nydt at være gravid men kan godt mærke at efter uge 30 er det begyndt at være lidt hårdt og jeg har en masse vand i kroppen og øm i underlivet men det er småting i forhold til mange andre ...

Knus Tanja 

Jeg nyder os bare min graviditet.. Det er bare dejligt.. Der er da ikke noget skønnere end at mærke sin lille baby mosle rundt... 

Anmeld

27. august 2010

Tama

LenaJohansen skriver:

Jeg nyder os bare min graviditet.. Det er bare dejligt.. Der er da ikke noget skønnere end at mærke sin lille baby mosle rundt... 

Nej det er bare så super dejligt at mærke bebs rumstere i maven 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.