veninder i midtvestjylland (gravid/med barn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.330 visninger
19 svar
0 synes godt om
16. august 2010

LenaJohansen

Jeg er en pige på 23 år, som venter mig mit første barn. 

Jeg er i den uheldige situation at min kæreste sidder i fængsel, og jeg mangler nogen der deler samme interesser som jeg.. Børn! 

Jeg er papmor til to dejlige piger på 8 og 12 år.. Og har termin den 25 nov, så det kunne være dejligt med nogen der var omkring lige så langt henne og venter første barn 

Jeg er bosat i Holstebro

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

LouiseNielsen

LenaJohansen skriver:

Jeg er i den uheldige situation at min kæreste sidder i fængsel, og jeg mangler nogen der deler samme interesser som jeg.. Børn! 

Jeg er papmor til to dejlige piger på 8 og 12 år.. Og har termin den 25 nov, så det kunne være dejligt med nogen der var omkring lige så langt henne og venter første barn 

Jeg er bosat i Holstebro

Hejsa

Jeg er selv fra Holstebro....

Kedeligt med en kæreste der sidder inde  Må man være fræk og spørge om grunden??

Anmeld

16. august 2010

Enayia

LenaJohansen skriver:

Jeg er bosat i Holstebro

Hej Søde. Velkommen til

Anmeld

16. august 2010

bette

hejsa.. jeg er selv 23 år har en søn på 3 år og venter mig igen her til d. 19 september. jeg bor sammen med min mand i viborg. men er igang med at bygge hus i karup

trist at han sidder i fængsel.. kommer han ud inden du skal føde?

kram fra Heidi

Anmeld

16. august 2010

LenaJohansen

bette skriver:

hejsa.. jeg er selv 23 år har en søn på 3 år og venter mig igen her til d. 19 september. jeg bor sammen med min mand i viborg. men er igang med at bygge hus i karup

trist at han sidder i fængsel.. kommer han ud inden du skal føde?

kram fra Heidi

Nej han kommer desværre ikk ud inden jeg skal føde.. 

Der går desværre lige et års tid inden han kommer ud, men han er dog med til alle undersøgelser, scanninger osv. Og når jeg føder får han 14dages barsel hjemme sammen med mig. Så helt skidt er det heller ikke

Det er en utrolig dejlig følelse af at være gravid... Tror virkelig jeg kommer til at savne det.. Så er der jo ikke så længe til din nummer 2 bebs kommer til verden Skønt ikk ?

Anmeld

16. august 2010

bette

LenaJohansen skriver:

Nej han kommer desværre ikk ud inden jeg skal føde.. 

Der går desværre lige et års tid inden han kommer ud, men han er dog med til alle undersøgelser, scanninger osv. Og når jeg føder får han 14dages barsel hjemme sammen med mig. Så helt skidt er det heller ikke

Det er en utrolig dejlig følelse af at være gravid... Tror virkelig jeg kommer til at savne det.. Så er der jo ikke så længe til din nummer 2 bebs kommer til verden Skønt ikk ?

okay det er altid noget han er med til de ting.. det betyder meget.!

hhe ja glæder mig rigtig meget til hun kommer ud til os

Anmeld

16. august 2010

LenaJohansen

bette skriver:

okay det er altid noget han er med til de ting.. det betyder meget.!

hhe ja glæder mig rigtig meget til hun kommer ud til os.. 

Ja det er skønt 

Jeg glæder mig os bare rigtig meget til vores lille pige melder sin ankomst, men der er jo lige nogen mdr endnu med hende 

Hvordan har dine graviditeter så gået ?

Anmeld

16. august 2010

FruEllingsen

Hejsa.

Jeg er fra vildbjerg, 22 år gammel og har marcus på snart 4 måneder

Kunne godt selv bruge et par ekstra veninder. (de flese af mine har ikke børn/intresserer sig ikke for børn på nuværende tidspunkt.) så hvis du er intresseret bare sig til

Tillykke med graviditeten det er da dejligt at manden kan være med til undersøgelser og kommer hjem på barsel. så kan han stadig være lidt en del af det

Kram fra Søs

Anmeld

16. august 2010

MetteMTH

LenaJohansen skriver:

Jeg er bosat i Holstebro

Hejsa.. Velkommen til Jeg bor i Struer.

Mvh. Mette

Anmeld

16. august 2010

Vidunderligeunger

hejsa nu skrev du også vestjylland, så jeg tillader mig  lige at svare også

VELKOMMEN til !! håber du bliver lige så glad for siden som jeg (og mange andre) er... 

Jeg synes du skal ta et kig i den tråd som hedder mødregruppe vol 7. 

https://www.baby.dk/debat/58752pi1/vestjylland/moedregruppe-vol-7-.aspx og evt. skive dig på, hvis du kan komme... det er i hvert fald rigtig hyggeligt, og vi snakker også børn - men også så meget andet !

Knus Mitzie, med alberte på 2½ måned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.