JVC skriver:
Hej,
Ikke for at være fræk eller noget, men jeg synes IKKE at din kammerat skal gå ned i pris. Har folk ikke penge til at give 4000,- for en hund, så kunne jeg godt blive i tvivl om de ville have penge til at betale dyrlæge regninger. Det er ikke billigt at have en hund og der kan altid komme uforudsete regninger til dyrlægen og et godt kvalitetsfoder er heller ikke billigt.
Håber hunden kommer til et godt hjem!

Her er jeg meget enig... En hund er ikke bare en hund og har man ikke pengene lige nu til at anskaffe sig en hund mere har man så pengene hvis uheldet med sygdom m.m er ude og som du også skrive god kvalitets foder koster altså også lidt...
jeg syntes det er dejligt at nogen mennesker viderformidler deres hunde til ingen penge, men så skal man virkelig vide hvem og hvad der står bag...
jeg har selv overtaget min pige her hjemme helt gratis, men kun fordi det var mig og fordi jeg svarede på hendes annonce og stadig var interesseret selvom hun i annoncen var ret dyr... - men gammel ejer vidste hun ville få det godt her og da jeg var villig til at give hende pengene for hunden, sagde hun at hun hellere ville give mig hende og jeg kunne bruge pengene på dyrene....
Hun ville bare være sikker på det var en seriøs køber derfor hun havde sat sin pris... andre der havde skrevet på hende kæmpede for at prutte med prisen...
nå det var jo en helt anden historie...
Knus Pia.
Anmeld