Så har min SP lige været her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

631 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. juli 2008

Ny mor

...og nu vejer Marius lige pludselig 10,5 kg og er 80 lang....i sidste uge hos lægen på hendes vægt vejede han 9,3 - jeg fatter ikke en meter....
Birgitte (som selv synes Marius er tung og ikke mager....)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2008

Tut

Så følges ham og Noah ad i vækst.

Noah blev målt og vejet til 10,1 kg. og 80 cm.

Ih, Birgittte vores drenge er blevet så store nu (L)

Anmeld

9. juli 2008

Ny mor

Tut skriver:

Så følges ham og Noah ad i vækst.

Noah blev målt og vejet til 10,1 kg. og 80 cm.

Ih, Birgittte vores drenge er blevet så store nu (L)

Ja, det sku´vildt 8D

Anmeld

9. juli 2008

Nadi

Er det den der "gamle" vægt SP'en bruger?? Jeg undrede mig nemlig også over at Oliver's vægt kunne svinge så meget når han blev vejet. Men fik at vide jeg skulle gå ud fra den elektroniske... Puha jeg har en kleppert af e søn, Oliver er 80cm lang og så vejer han 12,36kg 8D Men han er min kleppert og je ELSKER ham (L) -Nadia

Anmeld

9. juli 2008

Helle30

Tillykke med den hurtige vægtforøgelse Birgitte:P:).
Ved du hvad? Jeg sætter altid Sofie på vores digitale badevægt. Det er en OBH, og jeg bilder mig ind, at til den pris sådan en vægt koster, så skal den veje korrekt.
Nu har jeg aldrig været så bekymret for Sofies massefylde, og det synes jeg heller ikke, du har grund til at være med Marius. Han er helt fin - og da især hvis han vejer 10,5, nu hvor han er et år.
Jeg smider lige miss Sophy på vægten, når hun kommer hjem fra dp. Hun skal godtnok til 1 års næste onsdag, men nu bliver jeg da lige nysgerrig, for jeg synes godtnok også hun er så tung, at hun godt snart kunne begynde at gå selv:D

- Helle - med tordenpylret hund ved mine fødder

Anmeld

10. juli 2008

Helle30

Birgitte!
Så fik vi smidt Sofie på vægten i går. Den siger 10,3. Jeg aner ikke, hvor lang hun er, for da hun sad på vægten, havde hun allerede luret, alt hun skulle i bad - og det kunne så kun gå for langsomt. Derfor målte vi hende ikke.

- Helle

Anmeld

10. juli 2008

Marco2

Helle30 skriver:
Ved du hvad? Jeg sætter altid Sofie på vores digitale badevægt. Det er en OBH, og jeg bilder mig ind, at til den pris sådan en vægt koster, så skal den veje korrekt.

- Helle - med tordenpylret hund ved mine fødder

De pisse vægte :)

Vi har også sådan en vældig fancy én fra OBH og den vejede jeg jo Em på, og den sagde 6,8 - 7,2 kg. Og så blev jeg jo bange. SÅ kom SP og vejde på hendes dims, og der vejede hun 8,4....pyyyh. Så gider ikke længere stole på den elektroniske vægt.

Stakkels Nixon. Kast en kiks ud i haven for mig ;)

AG - på vej til Kreta.

Anmeld

10. juli 2008

Helle30

Ud i haven?8(. Nu var det godtnok i går, det tordnede Ag, men han havde ikke skullet nogen steder ud i nogen have, så længe det buldrede og bragede. Der er han altså en kylling. Hmm, en sort, firbenet og behåret kylling:)). Mht. den vægt, så stoler jeg nu på den. Jeg har testet med melposer, håndvægte og andet, jeg kender vægten på. Det er kun, når jeg selv står op på den, at jeg faktisk tror, den vejer lidt rigeligt til den gale side:S.
Du skal da bare have god tur til Kreta søde. Har hørt, det bliver snestorm dernede det næste stykke tid, men hey - det gik vi jo også lidt glip af i vinter ik?:P

Helle, som har en hel flok hånværkere, der rejser stålspær udenfor. Flere af dem ser virkelig ud somom, de husker at tage deres vitaminer8D(C)

Anmeld

10. juli 2008

ivfmarie

Helle30 skriver:
Helle, som har en hel flok hånværkere, der rejser stålspær udenfor. Flere af dem ser virkelig ud somom, de husker at tage deres vitaminer8D(C)

:P
Som du kan sige det, Helle... ;)

Anmeld

10. juli 2008

Ny mor

[citat][f][småt]Nadi skriver:[/småt][/f] Er det den der "gamle" vægt SP'en bruger?? Jeg undrede mig nemlig også over at Oliver's vægt kunne svinge så meget når han blev vejet. Men fik at vide jeg skulle gå ud fra den elektroniske... Puha jeg har en kleppert af e søn, Oliver er 80cm lang og så vejer han 12,36kg 8D Men han er min kleppert og je ELSKER ham (L) -Nadia[/citat] Ja, det er den gammeldags hun bruger - de gjorde de iøvrigt også på hospitalet med Julius - endda en ung JM (??)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.