Hjemvendt fra Berlin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

216 visninger
1 svar
0 synes godt om
9. juli 2008

Anja

I går aftes kom vi hjem fra 5 skønne dage i Berlin, det er altså en rigtig fed by, som varmt kan anbefales :)

Hele ferie gik bare super godt. Det var kun Elias vi havde med, da vi ikke mente, at storbyferie lige er Jonas´ kop te endnu. Elias klarede bare turen til et rent 12-tal ! Vi havde den store paraplyklapvogn med og den "boede" han jo i om dagen, når vi var rundt i byen. Han sov, når han var træt og ellers var han bare glad og snakkende og havde travlt med at se på alt det nye omkring ham. Nætterne klarede han også fint. Sengetid blev dog rykket lidt og det endte med at vi alle tre lagde os til at sove ved 21- tiden hver aften. Elias sov fint igennem og vågnede igen ca 06.30 - meget flot, ikk ?! :)

Alt i alt var det meget nemt at have ham med, han virkede hele tiden glad og tryg, men han havde jo også fuld opmærksomhed fra både mor og far i 5 hele dage :P

Han fik også tillært sig lidt nyt på turen, for nu kan han kravle op i sofaer og på lænestole og ikke mindst kravle på trapper ! Puha, jeg er som projekt i dag at få fundet en løsning, der gør, at han ikke kan kravle op ad trappen på sit værelse. På to af vores børneværelser er der en 7 km2 hems ovenover skabsvæg og badeværelset mellem værelserne. Det er rigtigt smart, da de jo gør værelset noget større + der er højt til loftet, men trappen er jeg ikke så tryg ved og nu, hvor han kan kravle på trapper, så skal der lukkes af !

Nåh, jeg kan se at jeg har lidt læsning for mig, her hvor Elias ligger og bobler ude i barnevognen :)

Anja, der nu skal pakke ud og vaske tøj - men først læse på baby.dk :))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2008

Ny mor

HVor dejligt at høre ;) Elsker også Berlin, meeeeen jeg er en total kylling med tanken om at skulle rejse afsted nogle steder hen med små børn....:P Hatten af for dem der kan det dér og tør, ha, ha.....
Birgitte (som vist er lidt rejsevaccineret...har rejst såååååå meget før vi fik børn.....men det skal da prøves når ungene bliver lidt større....)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.