Kig her --> Babystella!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
462 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. august 2010

Hvem?

Hej Babystella.

Kunne desværre ikke oploade billed i brevet, så ligger det ind her, det var lige hvad jeg kunne finde lige nu, har mere med det er pakket ned og står selvfølgelig bagerst i pulterkammeret, ska nok lige få det gravet frem - har det her evt. interesse??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2010

BabyStella!

Min første reaktion var "OOOORRRRHHHHH"

Men jo, de 2 masker yderst til højre og de 2 figurer yderst til højre, dem uden skørt.

Pris?

Anmeld

15. august 2010

Hvem?

BabyStella! skriver:

Min første reaktion var "OOOORRRRHHHHH"

Men jo, de 2 masker yderst til højre og de 2 figurer yderst til højre, dem uden skørt.

Pris?

Øhhh, ja det jo det - hva havde du tænkt dig?

Anmeld

15. august 2010

BabyStella!

SanneBoe skriver:

Øhhh, ja det jo det - hva havde du tænkt dig?

Ja, altså de sidste 2 masker jeg købte, kostede mig 50 kr. Hehe, fandt dem på et loppemarked :p

Men dem, jeg fandt på Hjallerup marked, som jeg ikke købte fordi  de var for dyre, ville sælgeren ha´ 175 kr. for pr. stk.!

Så det er jo et vidt begreb - er det noget du bare skal af med? Så er jeg jo i den lave ende :p  Så kunne vi måske snakke 150 kr. for maskerne og 2 figurer? Og jeg betaler porto...?

(er fra nordjylland, så er lidt en kræmmer :p)

Anmeld

15. august 2010

Hvem?

BabyStella! skriver:

Ja, altså de sidste 2 masker jeg købte, kostede mig 50 kr. Hehe, fandt dem på et loppemarked :p

Men dem, jeg fandt på Hjallerup marked, som jeg ikke købte fordi  de var for dyre, ville sælgeren ha´ 175 kr. for pr. stk.!

Så det er jo et vidt begreb - er det noget du bare skal af med? Så er jeg jo i den lave ende :p  Så kunne vi måske snakke 150 kr. for maskerne og 2 figurer? Og jeg betaler porto...?

(er fra nordjylland, så er lidt en kræmmer :p)

Nej, de "foræres" ikke bare væk, det er noget jeg har passet og plejet, så vil hellere selv beholde dem end at sælge dem al for lavt. Vi kan sige 300,- for de 4 ting + porto - som jeg ik ved hva er?

Anmeld

15. august 2010

BabyStella!

SanneBoe skriver:

Nej, de "foræres" ikke bare væk, det er noget jeg har passet og plejet, så vil hellere selv beholde dem end at sælge dem al for lavt. Vi kan sige 300,- for de 4 ting + porto - som jeg ik ved hva er?

Blir´for dyrt for mig, desværre. Tænker lige og vender tilbage Elsker jo som sagt træting :p

Anmeld

15. august 2010

Hvem?

BabyStella! skriver:

Blir´for dyrt for mig, desværre. Tænker lige og vender tilbage Elsker jo som sagt træting :p

Det da bare iorden - så skriver bare hvis du ombestemmer dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.