Er jeg den eneste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. juli 2008

BellaT

der bliver lidt små-sentimental i denne måned? Tænker bare tilbage til sidste år på denne tid.
Hvordan jeg pakkede og vaskede babytøj og lavede frysermad og bare var KLAR.(L)
Og så var der bare et eller andet med aftensolen på det tidspunkt(?).
Og forberedt på at få den sværeste, besværligste skrigeunge. Og det fik vi slet ikke. Men en nem glad dreng. (Han tager så revanche i besværlighed nu).:S
Nu på fredag er det et år siden at han kom op på mit bryst. Gryntende og nuttet. Hvor er jeg heldig...(L)

Bare lige lidt baglæns-tanker fra mig...:P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2008

birgittemarie

Jeg har det på præcis samme måde og så kan jeg regne ud, at du ligesom mig har uge-årsdag i dag/i nat (L)
For præcis 52 måneder siden lå jeg lige nu på fødebriksen og... øh, smågrinede og drak cola, tror jeg. Men præcis kl. 2.16 skreg jeg som en galning og så var hun født (L)

Men jeg går også rundt for tiden og får tårer i øjnene og synes både, at det er helt fantastisk, at det er et år siden og samtidig synes jeg, at der er sket så meget på det år, at jeg slet ikke kan forstå, der kun er gået et år...

Jeg kan huske, at jeg slet ikke turde tro på, at vi over hovedet fik et lille, levende barn med hjem, men kun kunne tænke hen til Den Store, Den Frygtede Fødsel 8( Jeg var sikker på, at en af os ville gå til grunde i den seance, så jeg begyndte først at trække vejret igen et par dage efter, hun blev født og det begyndte at gå op for mig, at hun rent faktisk var levende (L)

Eej, hvor var det bare en fantastisk tid (L)

Hvad var det med aftensolen? Jeg kan ikke rigtigt huske andet, end at den var smuk og at der var kamp-hedt på fødestuen og hospitalet...

Knus fra Birgitte - fellow sentimentalist

Anmeld

9. juli 2008

birgittemarie

Hej igen Helle :)
Jeg kiggede lige på jeres Barnets Bog og fandt ud af, at du også er fisk (lige som mig) og har en mand, der hedder Michael og havde termin samme dag, som mig. Vi har sørme en del til fælles ud over vores smukke børns fødselsdag 8D

Knus fra Birgitte - som nu 1. har lyst til at skrive en Barnets Bog og 2. burde arbejde!!

Anmeld

9. juli 2008

Loggidut

hmmm, ja sentimental...tanken har ramt mig nogle gange!

nu er det et år siden, at dit og dat...
men jeg blev mere sentimental omkring maj månede, altså der hvor jeg opdagede at vipstjerten var i maven på mig, så jeg tror det har været den største overraskelse for mig.

men jeg ved da godt hvad snakken kommer til at køre på herhjemme d.15 hvor hun har fødselsdag.
og det er da helt sikkert at den lagkage hun skal have for sig selv skal indeholde banan, eftersom jeg troede det var bananer jeg ikke kunne tåle.

ja der er altså mange underlige tanker omkring den her tid!

Anmeld

9. juli 2008

Nadi

Nej du er slet ikke den eneste ;) Jeg er også en smule sentimental, og kan slet ikke forstå at idag for et år siden vågnede jeg op med en søn ved mit bryst og jeg oplevede den største lykke og kærlighed nogensinde (L) Puha nu sidder jeg og kæmper med tårene der presser sig på :'( :$ Jeg kan heller ikke forstå at der allerede er gået et år og at Oliver er blevet så stor og rumper der ud af og peger på alt og siger "A det?" :D -Nadia

Anmeld

9. juli 2008

Ny mor

Nej, du er ikke....jeg får næsten en klump i halsen hver gang nogle fylder et år herinde :$ (L)
Hvad er der lige sket efter jeg blev mor, ha, ha....
kh Birgitte

Anmeld

9. juli 2008

Astrid P

Efter jeg har fået Smilla vræler jeg hver eneste gang jeg føler noget! Om det så er godt eller skidt, så udmønter det sig i tårer i en lind strøm. Det er lidt som om følelserne er blevet alt for store til at være indeni mig8(. Og det er da helt galt lige nu her hvor alle de sentimentale tanker om det foregående år dukker frem... Så NEJ! Du er bestemt ikke den eneste... KH Astrid - Tudefjæs! :'(

Anmeld

9. juli 2008

BellaT

birgittemarie skriver:

Hej igen Helle :)
Jeg kiggede lige på jeres Barnets Bog og fandt ud af, at du også er fisk (lige som mig) og har en mand, der hedder Michael og havde termin samme dag, som mig. Vi har sørme en del til fælles ud over vores smukke børns fødselsdag 8D

Knus fra Birgitte - som nu 1. har lyst til at skrive en Barnets Bog og 2. burde arbejde!!

Hold da op, det er da lidt vildt! Sådan noget kan jeg godt fnise lidt af.:D
Vi har da sandelig en del til fælles. Gid vi også havde de samme talenter så;).

Knus fra Helle...(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.