Jeg har det på præcis samme måde og så kan jeg regne ud, at du ligesom mig har uge-årsdag i dag/i nat (L)
For præcis 52 måneder siden lå jeg lige nu på fødebriksen og... øh, smågrinede og drak cola, tror jeg. Men præcis kl. 2.16 skreg jeg som en galning og så var hun født (L)
Men jeg går også rundt for tiden og får tårer i øjnene og synes både, at det er helt fantastisk, at det er et år siden og samtidig synes jeg, at der er sket så meget på det år, at jeg slet ikke kan forstå, der kun er gået et år...
Jeg kan huske, at jeg slet ikke turde tro på, at vi over hovedet fik et lille, levende barn med hjem, men kun kunne tænke hen til Den Store, Den Frygtede Fødsel 8( Jeg var sikker på, at en af os ville gå til grunde i den seance, så jeg begyndte først at trække vejret igen et par dage efter, hun blev født og det begyndte at gå op for mig, at hun rent faktisk var levende (L)
Eej, hvor var det bare en fantastisk tid (L)
Hvad var det med aftensolen? Jeg kan ikke rigtigt huske andet, end at den var smuk og at der var kamp-hedt på fødestuen og hospitalet...
Knus fra Birgitte - fellow sentimentalist
Anmeld