I´m still here..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

266 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. juli 2008

Tynen

Jeg er i hvert fald med på en kigger :)

Vi har bare ingen aften for os selv lige i tiden, da Stella først sover omkring kl. 2200 - Så der er ikke meget tid til overs når man samtidig prøver at opretholde titlen som opryddende karrierekvinde :)

Ville bare lige sige pip før jeg rammer bruseren om 2 sek.

Er rigtig træt af at jeg aldrig har tid til at svare på indlæg og sidde og hyggesnakke om aftenen, men håber bare på at ungen snart får sin normale rytme igen :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2008

heaven

Tynen skriver:

Jeg er i hvert fald med på en kigger :)

Vi har bare ingen aften for os selv lige i tiden, da Stella først sover omkring kl. 2200 - Så der er ikke meget tid til overs når man samtidig prøver at opretholde titlen som opryddende karrierekvinde :)

Ville bare lige sige pip før jeg rammer bruseren om 2 sek.

Er rigtig træt af at jeg aldrig har tid til at svare på indlæg og sidde og hyggesnakke om aftenen, men håber bare på at ungen snart får sin normale rytme igen :)

dejligt at se du ikke er helt forduftet.... :P

Jannie

Anmeld

8. juli 2008

ivfmarie

Så [k][f]ER[/f][/k] du jo en sniger!? Bare ikke af helt fri vilje... Håber sgu snart der bliver lidt kvallitid med babyen - og her mener jeg jo selfølgelig [k]ikke[/k] Stella - men [blå]OS[/blå]! Savner dig sgu lidt :'( "Den lange" er bare ikke det samme uden dig ;)

Anmeld

8. juli 2008

Tynen

HAHA!!
Den lange (Og meget pinlige) hjerneblødning vi fik på netbaby bliver bare aldrig helt det samme igen.. Medmindre vi rykker tilbage på NB (HELL NO!)

Jeg savner sgu de sene nattetimer med vilde grin og tamme jokes!!
(C)

Anmeld

9. juli 2008

Loggidut

den lange....smil...ah det var tider...hæ hæ....og tynen for pokker, stik den unge en flaske sprut, og lad hende sove igennem....vi savner dig!

ps/ til sarte sjæle....det er bar rent gazzzz!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.