Spencer. Hvad syntes i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2010

VIPpigen

Englebisse skriver:

Du lægger jo også meget arbejde i at sy og bruge stof til spenceren Så jo du kan snilt tage 175,- for den.

Det er selvfølgelig rigtig, tænker slet ikke over tiden når man bare hygger sig ved symaskinen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2010

*A*

Hvis jeg ventede piger ville jeg ikke tøve med at putte dem i sådan en spencer. Jeg synes den er super sød...

Mht. pris, så har jeg ingen idé om hvad sådan en skal koste!?!

Anmeld

15. august 2010

lion

VIPpigen skriver:

Så kom den første kjole, og så i babyfløjl. Hvad syntes i om den, skulle jeres datter have den på?? Og hvad ville i betale for sådan en, hvis den skulle sælges??

Jeg synes det er super sødt og piget.

Jeg kunne godt finde på at give min datter sådan en på.

Jeg viwlle nok lave den lidt større i halsen og lave den i demin og så lave babyføjl lommer.

Anmeld

15. august 2010

VIPpigen

lion skriver:

Jeg synes det er super sødt og piget.

Jeg kunne godt finde på at give min datter sådan en på.

Jeg viwlle nok lave den lidt større i halsen og lave den i demin og så lave babyføjl lommer.

Ved ikke om den skal være større i halsen, det er jo kun en str 50/56 der er billed af Hihi.

Har faktisk selv tænkt den kunne laves i cowboystof, har noget liggende, så det var da også lige en tester, men lommen havde jeg ikke tænkt på, det kunne faktisk være super sød... Også lige noget der skulle afprøves.

Ville ikke putte noget på denne andet end knapper, da der er mønster i stoffet i forvejen, tror det vil blive for, forvirrende

Men tak for ideerne

Anmeld

15. august 2010

Mette+Mathias

Jeg synes den er yyyyndig!! men min datter er 15 år, så hun vil nok ikke trække i den *gg*

Jeg ville give omkring 175, men så skulle det være inkl. fragt, - 200 er for meget.

Anmeld

15. august 2010

VIPpigen

Mette+Mathias skriver:

Jeg synes den er yyyyndig!! men min datter er 15 år, så hun vil nok ikke trække i den *gg*

Jeg ville give omkring 175, men så skulle det være inkl. fragt, - 200 er for meget.

Arrr... Nu var hun heller ikke lige målgruppen... hihi. Men mange tak.

Åhh, den pris har jeg fået en gang i dag...

Anmeld

16. august 2010

lion

VIPpigen skriver:

Ved ikke om den skal være større i halsen, det er jo kun en str 50/56 der er billed af Hihi.

Har faktisk selv tænkt den kunne laves i cowboystof, har noget liggende, så det var da også lige en tester, men lommen havde jeg ikke tænkt på, det kunne faktisk være super sød... Også lige noget der skulle afprøves.

Ville ikke putte noget på denne andet end knapper, da der er mønster i stoffet i forvejen, tror det vil blive for, forvirrende

Men tak for ideerne

Jeg tænkte bare på mere rund i halsen eller dybere.

Nej lommer på den du vidste ville blive alt for meget.

Men det er stadigvæk en flot tester du har lavet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.